Aviseringar
Rensa alla

Pissnödig udner sex :S


Ämnesstartare

Det är inte så vanligt med det lr? Tänk om han blir förskräckt x)
Nää men...får se nästa gång då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

four4ever:

vet någon?

läste ngnstans att det kan vara att snoppen nuddar ngt ställe inuti flickan som gör att det känns som att man är kissnödig, fast man inte är det..


   
SvaraCitera

four4ever:

Det är inte så vanligt med det lr? Tänk om han blir förskräckt x)
Nää men...får se nästa gång då.

Nej fontänorgasm är faktiskt inte så vanligt vad jag vet.. men sjukt skönt.

DPope:

läste ngnstans att det kan vara att snoppen nuddar ngt ställe inuti flickan som gör att det känns som att man är kissnödig, fast man inte är det..

Jo nåt sånt är det faktiskt.. men det brukar kunna bli så (iaf för mig) när killen slickar på klitoris och det närmar sig för att jag ska komma.. fast får inte fontänorgasm av slick iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ner med byxorna och låt mig testa får vi se om jag också blir pissnödig [cute][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njut av det bara det är en fontänorgasm som är på väg! Det är inte många tjejr som kan få dem men de få som jag har haft nöjet att ha sex med som fått sådana har njutet av det! Jag gillar det också!

Så släpp bara efter och njut av att du kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att han kommer bli förskräckt. Snacka med honom om det innan så att han är beredd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har samma känsla men ärligt - kan man ens kissa medans man har en kuk i sig? Lissom efter jag har fått orgasm tex, är det assvårt att kissa för hela fittan är ju typ uppsvälld så urinröret typ pressas ihop och täpps till. Jag vågar inte heller slappna av helt. En gång skulle jag försöka att slappna av medans jag stimulerade G-punkten och kände mig askissnödig så jag sprang och kissade och jag kissade asmycket. Jag tycker om ordet kiss. Låter som Kisse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

four4ever:

.

Vad skönt att du skapade den här tråden!
Jag har nämligen samma "problem" men trodde att det var något fel på mig.

Jag har förvisso inte sex men onanerar, och det känns som jag är pissignödig varje gång.
Det är sjukt störande, eftersom jag är tvungen att sluta och springa på toa.
Jag pissar även rätt mycket.

Jag brukar köra med att jag pissa först, men jag blir pissignödig ändå. [chocked]

Men kan det vara något fel på en?
Alltså kvinnor kan ju få urinläckage, så alla kvinnor bör "knipa" när de kissar för att undvika att så småningom få urinläckage (vanligast efter barnafödande).
Jag brukar göra det men inte alltid.
Men kan det ha något med det att göra eller är det verkligen en fontänorgasm?
Vad är fontänorgasm?
Kommer det något vid fontänorgasm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yummy:

Kommer det något vid fontänorgasm?

Grejen är att det som sprutar ut vid fontänorgasm (om det ens sprutar vilket det oftast inte gör) är vanlig lubrikation fast det kommer typ med sån fart att det blir sprutigt. Jag har också för mig att den substansen innehåller odefinerbara ämnen och typ lite urin, men det låter också som internetmyter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snaeky:

Grejen är att det som sprutar ut vid fontänorgasm (om det ens sprutar vilket det oftast inte gör) är vanlig lubrikation fast det kommer typ med sån fart att det blir sprutigt. Jag har också för mig att den substansen innehåller odefinerbara ämnen och typ lite urin, men det låter också som internetmyter.

Ok.
Men kan det verkligen vara det som jag känner?
Jag känner mig bokstavligen pissignödig!
Eftersom jag bara onanerar så påvekar det bara mig.
Men den dagen jag har sex så känns det inte kul att behöva avbryta allt för att gå och pissa. [sad]
Men jag vet å andra sidan inte om jag blir pissignödig även under sex.

Vad är lubrikation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yummy:

Jag känner mig bokstavligen pissignödig!

Jag med, jag kissade ju till och med!

Yummy:

Men den dagen jag har sex så känns det inte kul att behöva avbryta allt för att gå och pissa

Kissa innan då så du inte kissar på dig och testa ha sex sen.

Yummy:

Vad är lubrikation?

Det kletiga som kommer från din fitta så en kuk ska kunna tränga in, brukar komma efter orgasm eller om du är kåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snaeky:

Jag med, jag kissade ju till och med!

Du struntade i att gå och pissa alltså?

snaeky:

Kissa innan då så du inte kissar på dig och testa ha sex sen.

Men jag har gjort det när jag har onanerat, och jag blir pissig ändå.

snaeky:

Det kletiga som kommer från din fitta så en kuk ska kunna tränga in, brukar komma efter orgasm eller om du är kåt.

Haha!

Jag vet mycket väl vad det är, men har aldrig hört att man kallade det för lubrikation.

Man lär sig något nytt varje dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fontänorgasm is teh shizzle!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yummy:

Du struntade i att gå och pissa alltså?

Jag kissade. Men jag har alltid hållit mig från att kissa på mig under samlag.

Yummy:

Men jag har gjort det när jag har onanerat, och jag blir pissig ändå.

Just det, klitoris eller g-punkten? Vart stimulerade du?


   
SvaraCitera