Aviseringar
Rensa alla

Pissoar historia


Ämnesstartare

Jag skulle gärna vilja höra några av dina historier och upplevelser från pisoarer


   
Citera

Om jag minns rätt, cirka 4 år sedan, försökte jag använda pissoar en gång, men jag lyckades inte.


   
SvaraCitera

Vill inte bidra med nåt så skållllGlatt skålande


   
SvaraCitera

En gång kom det in en man när jag stod vid pissoaren och tryckte in kuken i min röv och pissade i min röv.


   
SvaraCitera

Gick på en pissoar så kom det in två grabbar i kostym och började göra i ordning en lina koks, ovanpå själva pissoaren. De frågade om jag ville ta, men tackade nej och stack fort som attans. Mycket glad


   
SvaraCitera

Har tyvärr ingen rolig historia


   
SvaraCitera

När jag var liten så var jag på ett evenemang någon gång, jag var kanske 6 år eller något. Jag behövde gå på toa så min morfar följde med mig. När vi kom in så fanns det en pissoar och sen några vanliga toaletter. Jag gick på en av dom vanliga toaletterna men sen när jag skulle tvätta händerna kunde jag inte sluta stirra. Mannen som stod där hade en jättestor snopp


   
SvaraCitera

Glömde hur korta meddelandena behövde vara här... Ja det slutade med att jag stirrade och sen blev jag utskälld av min morfar. Jag visste väl undermedvetet att jag var bög all along


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AmIWaiting4You?:
Glömde hur korta meddelandena behövde vara här... 

Eh va? Kan vara hur långt som helst nästan. Jag har skrivit betydligt längre än det du skrev i inlägget ovanför ditt senaste här Mycket glad


   
SvaraCitera
theooz

hejjagvetintevadjagskaheta:
En gång kom det in en man när jag stod vid pissoaren och tryckte in kuken i min röv och pissade i min röv.

hatar när det händer


   
SvaraCitera

Lav:

Eh va? Kan vara hur långt som helst nästan. Jag har skrivit betydligt längre än det du skrev i inlägget ovanför ditt senaste här Mycket glad

Kan inte se ditt inlägg du skrivit i inlägget ovanför hans senaste här?
En bug eller magiska moderatorkrafter?


   
SvaraCitera

SDniklas:
Har tyvärr ingen rolig historia

Hellre pissa i stuprännan än att stupa i pissrännan.
Göörql..


   
SvaraCitera

har nog bara sett sådana på film, men är inte dessa en ganska konstig sak? kanske mer praktiskt men man vill väl ändå ha sin privata stund?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Kan inte se ditt inlägg du skrivit i inlägget ovanför hans senaste här?
En bug eller magiska moderatorkrafter?

Menar att jag överlag skrivit längre inlägg än du han skrev. Jag skrev inget långt i denna tråden Mycket glad


   
SvaraCitera

Lav:

Menar att jag överlag skrivit längre inlägg än du han skrev. Jag skrev inget långt i denna tråden Mycket glad

Ah såklart, måste ha varit trött igår ^^


   
SvaraCitera