Aviseringar
Rensa alla

PISSPROV


Ämnesstartare

nu är det såhär att jag.................... rökte igår. och har pissprov på fredag.. alltså har thc endast 3 dagar på sig att gå ur.. är jag totalt körd ellER? (dricker vatten, käkar vitaminer, osv..) får inte torska nu... blir skickad på bhem


   
Citera
Ämnesetiketter

håller tummarna så att du blir skickad dit.


   
SvaraCitera

emiliaaat:

får inte torska nu... blir skickad på bhem

konstigt... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det bästa tipset som faktiskt fungerar är att kissa och sedan dricka upp det igen på så sätt så flyter thcet ut ur kroppen (luften tar upp ämnet) och kisset blir rent när du kissar ut det igen.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Varför rökte du när du skulle ha pissprov?


   
SvaraCitera

Angelize:

Det bästa tipset som faktiskt fungerar är att kissa och sedan dricka upp det igen på så sätt så flyter thcet ut ur kroppen och kisset blir rent när du kissar ut det igen.

Precis så, det fungerar. [wink]


   
SvaraCitera

i,iot


   
SvaraCitera

ärligt talat hoppas jag du åker dit. dock tror jag tyvärr chansen inte är så stor


   
SvaraCitera

Varför är alla så elaka och hoppas att hon blir skickad på hem?

Det gör en ju nästan kräkfärdig att man blir straffad när man gör vad man vill med sin kropp! Utan att skada andra!


   
SvaraCitera

Jävligt korkat att röka innan du ska ha pissprov.


   
SvaraCitera

Du förtjänar ju att bli busted 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emiliaaat:

nu är det såhär att jag.................... rökte igår. och har pissprov på fredag.. alltså har thc endast 3 dagar på sig att gå ur.. är jag totalt körd ellER? (dricker vatten, käkar vitaminer, osv..) får inte torska nu... blir skickad på bhem

Vad är det för prov? Om du är absolut tvungen (har någon slags dom eller soc på dig) så kan du ju alltid försöka med att "inte vara kissnödig" så länge du orkar vänta, de kommer sannolikt inte vänta längre än några timmar om du är envis och har lite is i magen. Om det är något slags skolprov så bara säg nej, de har ingen rätt att tvinga dig att ta prover.

Försök även få dem att ta ett blodprov istället då det går ur blodet på bara någon eller några dagar beroende på lite alla möjliga faktorer (din kropp, hur ofta du röker etc).

detberorpå:

i,iot

Någon här som verkar vara en idiot är ju annars du, som i och med ditt inlägg inte tillfört något mervärde för någon på detta forum och dessutom kostat dig själv och oss andra tid. Kort och gott så är din närvaro här negativ och därmed oönskad.

OF 5:

ärligt talat hoppas jag du åker dit. dock tror jag tyvärr chansen inte är så stor

Ärligt talat hoppas jag att du har någon som helst aning om vad fan du snackar om. Varför hoppas du att hon ska åka dit? Har hon gjort dig eller någon annan något som helst ont? Skärp dig för fan, är det här vad du gör när du är 21 år?

Exkrement:

Jävligt korkat att röka innan du ska ha pissprov.

Förutsatt att personen visste om det, ja. Annars, nej.


   
SvaraCitera

Wong:

Någon här som verkar vara en idiot är ju annars du, som i och med ditt inlägg inte tillfört något mervärde för någon på detta forum och dessutom kostat dig själv och oss andra tid. Kort och gott så är din närvaro här negativ och därmed oönskad.

Ingen bad Mig tillgöra ngt mervärde för ngt (hahah, aa NGT inte ngn[rolleyes]) på detta forum.
Ingen har sagt att jag har ont om tid.

förövrigt tkr jag att det är idiotiskt att knarka[zzz]


   
SvaraCitera

Wong:

Skärp dig för fan, är det här vad du gör när du är 21 år?

ja jag kan erkänna att jag misslyckats med mitt liv och med att avsluta det


   
SvaraCitera