Aviseringar
Rensa alla

Pissprov på Maria Ungdom, hur länge?


Ämnesstartare

Var hos kuratorn i skolan och BUP tidigare och berättade att jag hade testat att röka på några gånger under senaste månaden och nu ska jag gå till någon häxa på Maria Ungdom. Ska tydligen ta pissprov snart och undrar hur länge jag måste lämna prov tills skiten är över. 
Har inget drogproblem så tycker de ren bullshit att jag måste gå dit överhuvudtaget och inte kan röka på ett tag. 

Någon som vet hur länge jag måste lämna prover?


   
Citera

Måste du verkligen gå dit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Måste du verkligen gå dit?

Dem säger att jag måste gå. Vet ej exakt dock. Mina föräldrar vill att jag ska gå och brukar respektera mina föräldrars val och beslut men de tror att cannabis är en livsfarlig drog, vägrar ändra sig.


   
SvaraCitera

varför säga det ens om du klagar på att gå o pissa lmao


   
SvaraCitera

dumt att säga om du inte visste att de va nå problem, rök inte nära några piss datum, drick en jävla massa (EJ ALKOHOL då syns det) för då kommer prov svaren "tunnas ut" och inte synas, säg att de va grupptryck och du inte gillar det och inte vill göra det igen och att du föredrar alkohol som varenda jävla tonåring


   
SvaraCitera

oh juste du kommer säkert behöva gå dit några månader Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
dumt att säga om du inte visste att de va nå problem, rök inte nära några piss datum, drick en jävla massa (EJ ALKOHOL då syns det) för då kommer prov svaren "tunnas ut" och inte synas, säg att de va grupptryck och du inte gillar det och inte vill göra det igen och att du föredrar alkohol som varenda jävla tonåring

Tack för svar. Kommer nog inte röka under tiden jag går på prov där. Hsr hört flera säga det där med grupptryck o att man inte gillade det osv, verkar vara en bra idé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennisz99:
varför säga det ens om du klagar på att gå o pissa lmao

Skulle inte sagt det till psykologen om jag visstd att jag behövde gå på den här skiten 


   
SvaraCitera

Dylan17:

Skulle inte sagt det till psykologen om jag visstd att jag behövde gå på den här skiten 

Ja du tyvärr så behöver man gå på sånt om man berättar att man har rökt :/


   
SvaraCitera

juste gräs sitter i blodet 1 månad! så vänta 1 månad innan piss prov och om du råkar glömma drick återigen en jävla massa typ 8L pär dag


   
SvaraCitera
time
 time

Rensat bort hälsovådliga inlägg och tips. Till er som tipsar om att dricka mängder av vatten: för mycket vatten på en dag kan döda.


   
SvaraCitera