Aviseringar
Rensa alla

Pizzacore!


Ämnesstartare

I den här tråden länkar vi och diskuterar pizzacore, vilket är fantastisk musik som handlar om pizza. genren har många subgenrer och massor av fantastisk musik

Progresiv Pizzacore:

Atmospheric Pizzagaze:

Piz-Hop:

Länka dina favorit pizzacore-låtar och berätta vad genren betyder för dig samt dina åsikter [smile][smile][smile][smile]

Pizza Kids musik har hjälp mig genom många svåra perioder i livet och är alltid något jag kan luta mig till för att få stöd. Det är fint med musik som sätter ens egna känslor i ord.

Dont let pizzacore die [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Känns som om du skapat den här tråden innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabpizza slivovitza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Känns som om du skapat den här tråden innan

har skapat om bandet pizza kids, men inte om hela genren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WHAT A SPLENDID PIE. PIZZA, PIZZA PIE


   
SvaraCitera

En liten detalj i låten av Pizza Kids som jag uppskattar: Runt 1:20, när fo


   
SvaraCitera

orkar inte lyssna på den andra men den där första skrämmer mig lite. undrar varför den finns, vem den är riktad till, vem som har gjort den och varför den låter så läskigt. kanske bara är trött men whatevers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxloser:

orkar inte lyssna på den andra men den där första skrämmer mig lite. undrar varför den finns, vem den är riktad till, vem som har gjort den och varför den låter så läskigt. kanske bara är trött men whatevers

den är gjord för folk som gillar pizza!!! [bigsmile]

eller typ läskiga tyska barn [sad]


   
SvaraCitera

Dräparen:

den är gjord för folk som gillar pizza!!!

eller typ läskiga tyska barn

tycker också synd om tyska barn, den där låten är ju spöklig. huu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxloser:

tycker också synd om tyska barn, den där låten är ju spöklig. huu

tänk dig ett styckmord med den låten i bakgrunden!!! det är inte ens en svår tanke [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Dräparen:

tänk dig ett styckmord med den låten i bakgrunden!!! det är inte ens en svår tanke

haha, kan tänka mig killen i mitten som styckmördare och tjejerna som nåt slags styckmördarassistenter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxloser:

rassistenter

gillar att jag skulle skriva hej till dig i facebookchatten så står det "ung är inte tillgänglig". känner mig pedofil ehehehehehe.

imorgon bör vi skena.


   
SvaraCitera

Dräparen:

gillar att jag skulle skriva hej till dig i facebookchatten så står det "ung är inte tillgänglig". känner mig pedofil ehehehehehe.

imorgon bör vi skena.

ehehe, blev lite illa till mods.

ja.


   
SvaraCitera