Aviseringar
Rensa alla

Placera ut valsedlar åt F! i riksdagsvalet


Ämnesstartare

Detta kanske räknas som reklam av illvilligt inställd mod, men då får ni väl ta bort tråden.

Iaf tänkte jag tipsa om att det går att anmäla sig som volontär till att placera ut valsedlar åt F! i vallokaler ( http://www.fivalsedlar.se/ ) när man reggat sig kan man se var vallokaler där valsedlar behövs etc. man förbinder sig inte till att dela ut bara för att man går med.

jag har reggat mig och sett att det finns en vallokal relativt nära jag eventuellt kan placera ut valsedlar i. tänker personligen inte rösta på F!, men är positivt inställd till partiet (obviously) och tycker det är viktigt för demokratin att det finns valsedlar lättillgängligt (ja jag vet att man kan rösta på partiet ändå). med det vill jag alltså ha sagt att man absolut inte behöver rösta/vara medlem/etc för att dela ut valsedlar.

PS. vill slippa gnabb om F!s politik i tråden, det är inte det den handlar om


   
Citera

vad hände ser 3 st trådar om detta men bara den här fungerade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rövburgare Kung:
vad hände ser 3 st trådar om detta men bara den här fungerade

um fuckade upp som vanligt 


   
SvaraCitera

bjuder de på lunch lr ngt? 

isf e jag på


   
SvaraCitera

Jag instämmer, placera ut fler valsedlar åt kommunisterna så kommer de ta röster från V, vilket betyder att de rödgröna inte får egen majoritet.

Så länge de inte får det är jag nöjd.


   
SvaraCitera
Kudhos

Nä det är lugnt.


   
SvaraCitera

Nej tack.

Det jag har emot FI är att det är fyllt med massa manshatare som hycklar sig igenom vardagen. Jag vill ha jämställdhet, men inte att ett av könen ska försöka göra sig till offer hela tiden eftersom de inte kan prata rationellt. Kvinnor har sina pros and cons, precis som män har. Total jämställdhet lär vi inte få på många decennier. Men dessa manhatare kan dra åt skogen.


   
SvaraCitera

Sammir:
Nej tack.

Det jag har emot FI är att det är fyllt med massa manshatare som hycklar sig igenom vardagen. Jag vill ha jämställdhet, men inte att ett av könen ska försöka göra sig till offer hela tiden eftersom de inte kan prata rationellt. Kvinnor har sina pros and cons, precis som män har. Total jämställdhet lär vi inte få på många decennier. Men dessa manhatare kan dra åt skogen.

kan du ta och läsa på lite alt bli lite smartare kanske vänligen tack på förhand


   
SvaraCitera

Seriös fråga:

vad anser F! om ostraffade pedofiler? De är ju så mycket för allas lika rätt i samhället och så, så vad anser de om denna grupp människor? Ska de accepteras eller ska de fortsätta att leva förtryckta även fast de inte gjort något?


   
SvaraCitera

rbb:
Seriös fråga:

vad anser F! om ostraffade pedofiler? De är ju så mycket för allas lika rätt i samhället och så, så vad anser de om denna grupp människor? Ska de accepteras eller ska de fortsätta att leva förtryckta även fast de inte gjort något?

vadå förtryckta? om de inte gjort ngt så är det ju ingen som vet om det, och är det någon som vet om det så är det väl klart att de anser att de inte ska umgås med barn.


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt:
Jag instämmer, placera ut fler valsedlar åt kommunisterna så kommer de ta röster från V, vilket betyder att de rödgröna inte får egen majoritet.

Så länge de inte får det är jag nöjd.

CoolPartyGlatt skålandeTumme uppSkadeglädje

Du tycker som mig alltså! Glad


   
SvaraCitera

Sammir:
Nej tack.

Det jag har emot FI är att det är fyllt med massa manshatare som hycklar sig igenom vardagen. Jag vill ha jämställdhet, men inte att ett av könen ska försöka göra sig till offer hela tiden eftersom de inte kan prata rationellt. Kvinnor har sina pros and cons, precis som män har. Total jämställdhet lär vi inte få på många decennier. Men dessa manhatare kan dra åt skogen.

Jag håller med.


   
SvaraCitera

MEN SLUTA VARA SÅ JÄVLA KORKADE (mm moderatorer, pm:a mig bara)

Det finns inget mansatande i att vilja ha samma villkor och status som män. Fatta.


   
SvaraCitera

isola:

Det finns inget mansatande i att vilja ha samma villkor och status som män. Fatta.

Eftersom ni vill avskaffa försvaret och polisen, hur ska vi stoppa brottslingar? Hur ska ni sköta extremister som tex ISIS? De går inte att resonera med sådana människor med blommor o kramar, men det fattar ni inte.

http://www.friatider.se/har-v-ldt-ktsl-ger-f-r-kvinnor

Kul också att ni vill ha fri invandring, samma fria invandring som kommer bli eran död om 100 år när dom blivit tillräckligt många. Dessa människor har en annan kultur är den västerländska. Deras kultur går emot det ni står för, och nej, de ändrar sig inte bara för att dom kommer hit.

Varför vill ni att ALLA män ska betala straffskatt och gå till läger? Hur kan man döma ALLA män för vad en förbluffande liten del sysslar med?

Nej, ni feminster är känsliga misslyckade människor o väljer då att skylla på ett påhittat patrikat.

Misslyckade män skyller på sig själva. Lär er av det. ALLA har frihet i Sverige. Det är upp till personen själv att göra det bästa av det.

Sverige är ett av världens mest jämndställa land, och ändå så bölar ni stup i kvart. Män drabbas av mer våld än er. Ni har lättare att få ligga. Ni tar mindre självmord. Det ska alltid gullas med er etc. Ni har det så jävla mycket lättare - vilket även FN säger.


   
SvaraCitera

Pötin:

http://www.friatider.se/har-v-ldt-ktsl-ger-f-r-kvinnor

Det är inte så vettigt att länka till en rasistssida som om den skulle innehålla något vettigt.


   
SvaraCitera