Aviseringar
Rensa alla

Planer i framtiden


Ämnesstartare

Vad har ni för planer i livet? Vart vill ni bo? Vad vill ni jobba med? Vill ni ha familj? Är det något specifikt du vill ska hända i livet? Skriv gärna, själv har jag ingen aning vad jag vill göra med mitt liv


   
Citera

Tänker stanna kvar i södra Sverige, troligtvis Skåne eller Blekinge. Ingen aning vad jag vill jobba med, vill göra GMU och se ifall Försvarsmakten är något intressant.


   
SvaraCitera

Cannabisodlare


   
SvaraCitera

123fendas: Cannabisodlare

Inomhusodlare eller utomhusodlare?

Odla utomhus är väl iof sig ganska uteslutet eftersom det är så få strains som går i blom och hinner bli färdigblommade.  Ledsen


   
SvaraCitera

stoner:

Inomhusodlare eller utomhusodlare?

Odla utomhus är väl iof sig ganska uteslutet eftersom det är så få strains som går i blom och hinner bli färdigblommade.  Ledsen

Utomhusodlare

Jag har inte hört om några problem med färdigblommande...


   
SvaraCitera

123fendas: Jag har inte hört om några problem med färdigblommande...

De enda strains som går att få färdigblommade i Sverige är strains som är "autoflowering" eller innehåller Ruderalis-gener. De går i blom vanligtvis när de befunnit sin ca 8 veckor i den vegetativa fasen. En sådan är är DUCKFOOT som dessutom blir extremt låg till växten.

Vanligtvis, vilket gäller ALLA Cannabis-strains, är att de går i blom när plantan får lika många timmar sol som den får mörker. Och det händer ju först vid höstdagjämningen dvs i slutet av september och ska den sedan blomma i två månader så kanske du förstår att odling utomhus är uteslutet. Rena Sativa-strains ska dessutom blomma i 4 månader! Varför Indica-strains är att föredra.

Så ska man odla utomhus så är det autoflowering-strains som gäller och sätta fröerna så fort marken är frostfri. Helst förvegga plantorna inomhus och sätta ut dom när tempen så tillåter.


   
SvaraCitera

well som det ser ut nu kommer jag finnas på en kyrkogård


   
SvaraCitera

Vill leva som en vanlig Svensson

Volvo vovve villa 


   
SvaraCitera

Förmodligen dra till Norge om jag får barn eftersom man inte får hemundervisa i Sverige.


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
well som det ser ut nu kommer jag finnas på en kyrkogård

Sluta lyssna på depp musik och börja lyssna på min så lever du lite längre 🙂


   
SvaraCitera

Asstriid:
Vill leva som en vanlig Svensson

Volvo vovve villa 

Volvo lol


   
SvaraCitera

Maymay:

Volvo lol

En riktigt Svensson kör Volvo, inget annat Cool


   
SvaraCitera

Asstriid:

En riktigt Svensson kör Volvo, inget annat Cool

Om man gillar långsamma bilar visstBlink


   
SvaraCitera

vill köpa en rolex o en lambhorgini i framtiden hihi.


   
SvaraCitera

Maymay:

Om man gillar långsamma bilar visstBlink

Kan ju inte ha en racerbil om man har en familj reeee 


   
SvaraCitera