Aviseringar
Rensa alla

Planerar flykt från ungdomshem


Ämnesstartare

Hej jag är 14år gammal, bor på ungdomshem. Rakt på sak, jag ska dra men vet inte va jag ska ta med, de jag har är en svart sportbag en fiskekniv kläder pengar ca7,3 tusen. Kommer vara borta väldigt länge har ingen plats jag ska till eller så men aah. Funderar på att ta med tält sovsäck osv någots tips på va mer jag borde ta med har en kompis med bil som kommer och hämtar mig och tar mig några mil iväg men kan inte va hos han har nämligen försökt gömma mig där tidigare... Vad ska jag ta med? 


   
Citera

Det är en väldigt dum idé och kommer bara att ge dig fler problem. Försök tänka på din framtid. 


   
SvaraCitera

Köp ett tält och ett brännare så kan du koka nudlar , en spade så du kan gräva gropar när du ska skita . 


   
SvaraCitera

Varför ska du rymma ens?


   
SvaraCitera

Har du SOL eller LVU? Antar att du har SOL så säger bara de är ingen smart idé att rymma för du blir bara kvar längre på såna ställen, du kommer bara ångra dig efteråt så tänk igen. Hur länge har du varit på de stället? De är bara att sköta sig så är du där ett halvår-år men rymmer du o fuckar för dig så blir de bara så mycket längre, skulle ha fått flytta hem för nåt år sen ifall ja inte skulle fucka för mig själv varje gång de är 6 månader kvar på min behandling. De är bara bita ihop och sitta av tiden så du får flytta hem igen om du inte kommer från en riktigt dysfunktionell familj då fattar ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en väldigt dum idé. Tänk på att du kommer leva ett liv efter dessa 7300


   
SvaraCitera
Smilen

Stanna kvar. 


   
SvaraCitera