Aviseringar
Rensa alla

plankar du fågelmkt, fiskmkt eller mittemellan mkt?


Ämnesstartare

time:

Jag har glömt bort när gränsen för reducerad biljett i Stockholm är så jag åker alltid på det uhu

gangstah Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: mettimillen

brukar planka på spårvagnarna i gbg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

brukar planka på spårvagnarna i gbg

det dom är till för Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Plankar nästan aldrig nu här i Skåne, men när jag bodde i Stockholm så åtminstone två tre gånger om dagen. Vad borde jag välja?

mvh tror jag


   
SvaraCitera
1009
 1009

Plaskade nästan alltid när jag bodde i Stockholm o var försäkrad i P-kassan. Nu plankar jag ibland o köper ofta ungdomsbiljett fast jag räknas som vuxen, så mittemellan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig och har så heller aldrig gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: fiks

ja vad ska man säga, det finns inget att planka på här typ 


   
SvaraCitera
b1son

fan valde fågel men om busschauffören säger "barn va?" så e mitt svar alltid "ja"


   
SvaraCitera

Jag plankar inte, jag betalar för mig.


   
SvaraCitera
Draug

 låter aldrig en gratisbiljett glida mg ur händerna, fast brukar mest planka när jag är i gbg. Häromkring brukar jag bara lyckas svindla till mig ungdomsbiljetter, haha hur full jag än må ha varit har jag nästan alltid lyckats åka på ungdom.


   
SvaraCitera

lemons or fruit: mettimillen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: fågle

mvh rädd för böter 🙁 här går vuxengränsen när man fyller 20 tror jag, minns dock att jag bad om en vuxenbiljett förra sommaren och chauffören trodde jag köpte fel och frågade om jag verkligen hade fyllt 20, ja ba mmmhmm för två år sen hehRodnarRodnarSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: mettimille

ungdoms-/barnbiljett mihihi pga fattig

"jaså, du kör så du..." sade pressbyråanställd när jag påpekade att jag inte skulle fylla på som vuxen. vilken fräckhet.

(fick dock böta 1200 pix för detta en gång)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plankar ej, önskade dock slippa betala andras biljetter.


   
SvaraCitera

plankar bara när det är mer nervöst att köpa biljett.. än att resa utan biljett.. 
nervositeten styr...

mittemellan... fast mest fågel


   
SvaraCitera