Aviseringar
Rensa alla

plasik operationer för minderåriga?


smörgåsbord:

Min näsa och mun. Jag hatar min mun, den är lite sådära Avril Lavinge/ Jim Morrison aktig och neråt pekande och allmänt ful, hellre värsta silikonkäften än den [sad]

Din mun är ju fin, näsan också, hela du, men ändå.

Trams.


   
SvaraCitera

Nachac:

Din mun är ju fin, näsan också, hela du, men ändå.

Trams.

Meh, jag putar som fan med munnen på den bilden i mitt album, så du kan inte säga något. Och näsan blir annan när man gör trevliga uttryck och grimarser så där kan du inte säga något heller. Och så har jag tjocka kinder [sad]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Meh, jag putar som fan med munnen på den bilden i mitt album, så du kan inte säga något. Och näsan blir annan när man gör trevliga uttryck och grimarser så där kan du inte säga något heller. Och så har jag tjocka kinder [sad]

[no-no]


   
SvaraCitera

Jag ville verkligen plastikoperera min näsa när jag gick i grundskolan och mådde dåligt på grund av mitt utseende.

Nu har jag lärt mig att acceptera att det inte är så fullt hemskt och jag kommer inte att leva ensam i resten av mitt liv på grund av ett kraftigt näsben.

Man kommer över det.


   
SvaraCitera

PronouncePurple:

"en dröm kan ta dig långt,ord tar dig längre men handling kan ta dig hela vägen dit."

Så'na som du är sorgliga, for all the wrong reasons. Alltså, så stor jävla roll har inte utseendet, och om du faktiskt tror det kommer din insida att multna bort så att du inte har någonting kvar.
Ansträng dig på naturlig väg, nöj dig med vad naturen givit dig, och lär dig uppskatta det. Det finns människor som är rentav handikappade, allvarligt så, med helt distorterade ansikten och har funnit lycka med båda kärlek och familj.
Vad exakt hoppas du på att uppnå med en plastikoperation? Ytliga småpojkar som juckar mot ditt ben?

Skärpning, fan. Så illa kan det inte vara.
MOTBEVISA DET DÅ, SNORUNGE.

pics or stfu


   
SvaraCitera

visa en bild på ditt hemskt fula ansikte då...


   
SvaraCitera

PronouncePurple:

finns det något en femton åring kan jobba med eller något sätt jag kan tjäna pengar på ?

Inga 15-åringar får jobb i dagens samhälle. Lär dig att acceptera dig själv som du är istället. En operation gör dig bara plastig och falsk och till slut kommer du se ut som Michael Jackson.


   
SvaraCitera

Jag håller själv på att jobba ihop pengar till mina operationer nu. Är uppe i 50k nu och kommer nog ha runt 75k när jag jobbat klart och skolan börjar igen. En massa slit enda sen januari har det blivit, men det kommer lätt vara värt det när jag får mina nya käkben och min nya näsa.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera