Aviseringar
Rensa alla

Plastikkirurgi-bröst


Ämnesstartare

Jag har funderat på plastikkirurgi sen jag var 15 år för jag alltid avskytt form,utseende och storlek på mina tuttar.Nu har jag ändå blivit 18 och närmar mig 19 och har inte accepterat hur dom ser ut och kan säga i dagsläget att jag inte vill visa dom för nån person,inte ens en bästa vän.
Brösten kommer alltid hänga med och om jag inte kan acceptera dom när JAG tycker dom har väldigt stor betydelse både för självkänsla och sexliv så har jag planerat sen ett par år tillbaka att få dom fixade.

Mina frågor,som kanske borde ställas direkt till en kirurg men jag ligger 20 000 ifrån och dom tar la ett år att snåla ihop:
-Ärren,är dom små?
-Är det stor risk att det går åt helvete och man typ tappar känsel eller får knöliga tuttar eller så?

(Och det är inga enorma DD kupor jag satsar på,bara fixa utseendet och öka till en liten C från en B-kupa >_< )

Och klart man undrar vad folk tycker om d,vad är sexigast,en själv med självkänsla och som kan visa brösten eller en tjej med allra sämst självkänsla som är rädd för att visa dom?[rolleyes](till dom som anser att bröstimplantat är fel etc.)

Dold text: Och nej,ni får inga pics[mad]


   
Citera

Jag ser hellre att en tjej kanske tycker att hennes bröst är fula, men ändå vågar visa dom för mig och att hon kan känna sig trygg i mitt sällskap, än att hon måste operera sig.


   
SvaraCitera

Tözen:

-Ärren,är dom små?

Det går väl t.om att köra in silikonet via naveln nu, såvitt jag vet. Såg det på en dokumentär. Då blir det ju inga ärr alls, förutom att utseendet på din navel förnyas en aning. Vet dock inte ifa de utför den metod även här i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag ser hellre att en tjej kanske tycker att hennes bröst är fula, men ändå vågar visa dom för mig och att hon kan känna sig trygg i mitt sällskap, än att hon måste operera sig.

Bröst är en viktig del för mig och d spelar ingen roll hur trygg jag skulle känna mig med nån för jag skulle ändå aldrig våga visa för jag skämms så mycke för dom,visst,d är dyrt,men om jag kan visa brösten utan att skämmas så är det nog värt d.Vill lixom ha nåt på min kropp jag kan tycka om när jag inte har nåt annat att tycka ser bra ut,är inte glad över nåt på kroppen.


   
SvaraCitera

Tözen:

är inte glad över nåt på kroppen.

En kille som älskar dig tycker att allting på din kropp är det finaste han har sett. En normal kille iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Dold text:

Kunde väl skrivit i början så man inte behövde läsa hela texten[sad][shake] Dold text: [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

En kille som älskar dig tycker att allting på din kropp är det finaste han har sett. En normal kille iallafall.

Tyvär har jag ingen sån och jag kan bara tänka mig om jag va kille och hade en tjej som inte våga visa brösten skulle jag blivit jävligt frustrerad,hur mycke jag än älskade personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är problemet, är de små eller är de missformade?

Tumregeln är att fejkbröst alltid är fulare än naturliga dito, om de naturliga inte är grovt vanställda. Det syns klart och tydligt att du gjort en förstoring, och det talar om för alla som ser att här går en väldigt ytlig människa. De både känns fel och ser onaturliga ut.

Det bör du ha i åtanke innan du beslutar om en sådan operation. Är dina riktiga bröst så illa vanställda att det är värt att skaffa sig den sortens onaturliga utseende, eller är det bara någon förståndshandikappad idé om att de skulle vara "för små?"


   
SvaraCitera

Tözen:

om jag va kille och hade en tjej som inte våga visa brösten skulle jag blivit jävligt frustrerad,hur mycke jag än älskade personen.

Tja, man vill ju gärna att ens tjej ska kunna visa sig helt och hållet. Inte bara för att man tycker att hennes kropp är den finaste som finns, mest för att man vill få henne att känna sig bekväm med att göra det, speciellt om hon har komplex för någon kroppsdel.

Men när du hittar en bra pojkvän som gillar dig och är normal så kommer han att göra allting för att du ska må bra, speciellt försöka få dig att känna dig bekväm med din egen kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Tumregeln är att fejkbröst alltid är fulare än naturliga dito

fulare när man förstorar 3 storlekar,syns knappt att förstora en halv/en storlek typ.Men vad är finast,en tjej som känner sig självsäker och kan visa sig utan att skämmas eller en som skäms grovt mycke och är osäker över d?

KID_IS_BACK:

och det talar om för alla som ser att här går en väldigt ytlig människa.

Jag vill bara ha en sak på kroppen som jag inte skäms över? :S jag är inte ytlig när d gäller andra men jag vill gärna ha ett par bröst för det är det som gör att man känner sig kvinnlig och då vill jag kunna visa dom utan att må dåligt över d,skämmas etc.

KID_IS_BACK:

Vad är problemet, är de små eller är de missformade?

Gillar inte att prata ingående om dom,tillochmed d skämms jag över,inte ens med min bästa vän.Har en polare som har typ likadana bröst,jag tycker inte dom är minsta fina nånstans men d finns folk som har värre,även d känns som om jag har fulast.Jag har en normal syn på bröst och vet vad som ser normalt fint ut och inte,och jag gillar dom inte,inte bara en dum idé,jag har ögon.

KID_IS_BACK:

förståndshandikappad idé om att de skulle vara "för små?"

Nej,B är en bra storlek tycker jag,men om man ändå vill ändra utseende på dom så hade jag ialf inte dött av att ha en C-kupa då jag tycker att det är en lagom och vacker storlek.Men om jag inte får ihop tillräckligt med pengar så har jag inga problem med att behålla mina B.


   
SvaraCitera

Jag kan faktiskt förstå dig till viss del. För mig är också brösten ganska centrala i sexuella sammanhang och brösten är nog den delen på min kropp som jag avskyr mest. Tyvärr.

En stor anledning till varför jag inte överväger operation är det faktum att man kan bli okänslig just där, och det tycker jag vore väldigt synd. Så jag resonerar så att jag helt enkelt får leva med mina fula, hängiga, ojämna bröst eftersom det åtminstone känns väldigt bra när någon tar på dem.

Hur ser de ut? Är de hängiga, ojämna eller typ ... tubformade? Stora vårtgårdar? Vad är det som är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

En stor anledning till varför jag inte överväger operation är det faktum att man kan bli okänslig just där,

mjo,det jag tänker på med =/

uppenbar:

nog den delen på min kropp som jag avskyr mest.

Sorgligt att höra när jag vet hur d känns.

uppenbar:

Hur ser de ut?

Som sagt så kan jag inte ens brata med en av mina bästa vänner om d,inte visa,inte prata om vad jag ogillar för jag skäms så mycke över dom,så knappast i en tråd på ett forum.[n]


   
SvaraCitera

Tözen:

Som sagt så kan jag inte ens brata med en av mina bästa vänner om d,inte visa,inte prata om vad jag ogillar för jag skäms så mycke över dom,så knappast i en tråd på ett forum.[n]

Men så illa kan det ju inte vara [sad] Försök berätta.

http://www.007b.com/breast_gallery.php
Kolla runt lite där så ser du att folk sällan har skitfina bröst (även om det känns som om varenda jävel har fasta, söta, perfekta bröst [mad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi behöver beslutsunderlag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Men så illa kan det ju inte vara Försök berätta.

asså,vet ju att andra har likadana bröst och inte har dött av d,men jag vill ialf känna att jag kan visa dom för nån utan att skämmas ihjäl och börja gråta eller liknande.För jag vet att dom inte är ett par av dom brösten man helst föredrar om man fick välja vilka man vill.

Jag hade tex. blivit jävligt upprörd om min partner hade haft sjukt stort kukomplex och tex bara vill ha sex när d är mörkt och inte visa kuken som "här är den",för jag vill leka med den,jag bryr mig inte om vad personen tycker om den för jag tycker om personen för den den är etc etc,men jag förväntar mig inte att nån nånsin kan tycka om mina bröst.[n]så,om jag blir upprörd av att en kille skulle skämmas för sin kuk och inte ville visa på ett sånt sätt kan jag nog tänka mig att en kille blir upprörd på samma sätt.


   
SvaraCitera