Aviseringar
Rensa alla

Plastikoperationer pga smärta eller psykiskt välmående.


Ämnesstartare

Så jag har funderat länge och kommit fram till att jag ska göra en bröstreduction, jag är väldigt storbystad och att hitta storlekar som passar är ett äventyr, för att inte tala om de ryggsmärtor man ibland får utav ingen annan anledning än att man stått för länge på fötterna.

I varje fall, nu håller jag på och sparar och sparar och sparar och i min frustration över att jag inte kommer någonvart i sparandet så har jag räknat ut att så dåligt som jag mår så kan jag säkert få en del utav operationen betald, nu är problemet att jag inte vet hur man gör för att få detta?

Hur gör man för att ansöka om ett litet ekonomiskt stöd i detta för jag orkar inte, jag tänker på det varje dag, jag blir ledsen varje gång jag försöker att hitta en fin bh och jag vill aldrig visa mig själv naken för någon, inte ens mig själv.


   
Citera
Ämnesstartare

testa din lokala vårdcentral, det borde faktiskt inte vara svårare än så. de borde kunna ge dig en remiss till lämpligt ställe och/eller påbörja någon utredning av något slag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till samma ställe som du vänder dig vid andra problem som behöver läkarassistans. Vårdcentralen. Ofc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderade förut på att ta bort mina bröst helt när jag uppnår pensionsålder. Men tänker nu att det vore nog onödigt och en förminskning till söta små akupor skulle vara bättre kanske.
Fast iof så försvinner ju bröstcancerrisken i och med bröstborttagande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Funderade förut på att ta bort mina bröst helt när jag uppnår pensionsålder

[tard] whyyyyyy??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[tard] whyyyyyy??

Pga onödiga då. Skulle ju bara slita på min rygg, skapa en massa svett och vara i vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Pga onödiga då. Skulle ju bara slita på min rygg, skapa en massa svett och vara i vägen.

... asså [crazy] är du inte det minsta fäst vid dina bröst (menar ej bockstavligt [blush]) ? [blush] :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

... asså [crazy] är du inte det minsta fäst vid dina bröst (menar ej bockstavligt [blush]) ? [blush] :s

Jodå! Men man måste ju se det ur ett praktiskt perspektiv också. Kommer ju ej se ut som jag gör idag när jag blir gammal, eller ha samma ryggstyrka och fasta bröst. Då kommer de sladdra överallt och jag gå kutryggig av ålder PLUS bröstvikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

samma ryggstyrka och fasta bröst

isola, du har aldrig låtit sådär förut, [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

isola, du har aldrig låtit sådär förut, [blush][blush]

Skrivit om bröst på ett erotiskt vis? Jag kan bättre! Men då om någon annans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skrivit om bröst på ett erotiskt vis? Jag kan bättre!

du är som en helt annan mänska nu, kort och suggestiv .. [blush] ett steg i taget iso!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du är som en helt annan mänska nu, kort och suggestiv .. [blush] ett steg i taget iso!

Vadå kort? Äh jag har väl alltid kittlat din fantasi på ett eller annat sätt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Äh jag har väl alltid kittlat din fantasi på ett eller annat sätt [wink]

sluta! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

sluta! [crazy]

s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera