Aviseringar
Rensa alla

Platina till mörklblond?


emmmah
Ämnesstartare

Hej! hoppas på att kunna få lite hjälp nu.. jag färgade mitt hår brunt sedan försvann färgen med tiden och jag fick nästan min vanliga färg tillbaka, ni vet typ råttfärgat? Då slingade jag själv hemma 2 gånger med MOOD's blondaste slingor och det blev helt okej! inte gult eller så at all utan så som jag nästan ville ha det. Sen har jag tjatat på mina föräldrar i EVIGEHETER om att få gå till frisören och lägga i yttligare några slinger och få det lite ljusare, och mer naturligt. 900 fick vi betala och jag går därifrån med pissgult hår. WTF? vad gör jag? Vill inte ens ha blondt? Vill ha slingit nivet den färgen så utväxten smälter ut, typ så som Lauren Conrad har. som jag hade ungefär innan jag gick till frisören. Plus att hojn klippte page på mig när jag skulle toppa. hade håret över brösten. VAD GÖR JAG NU? tacksam för seriösa svar!


   
Citera

du kan ju klaga lite på frisören
eller så färgar du det bara mörkblont hela kalufsen


   
SvaraCitera

eller så skiter du i att färga så har problemet gått ur världen


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

nymfparanoia:

eller så färgar du det bara mörkblont

Risken är ju att det inte blir bra.. ville ju ha slingor, därför jag slingade men inte vart det en enda slinga bara knallgult.. typ.


   
SvaraCitera

emmmah:

Risken är ju att det inte blir bra.. ville ju ha slingor, därför jag slingade men inte vart det en enda slinga bara knallgult.. typ.

gå tillbaka till frisören och klaga då? du betalade inte 900 pix för att bli missnöjd.


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

900 pix

[surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera

mota med att du skriver överallt att den frisören är skitdålig om du inte får pengarna tillbaka[party]

btw 900? fett dyrt[rolleyes]


   
SvaraCitera