Aviseringar
Rensa alla

Platta håret


Ämnesstartare

Jag vill verkligen platta håret innan skolan börjar, nu behöver jag eran hjälp för att veta vilken plattång man kan köpa med 300 spänn [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Du är kille och har förmodligen inte så mycket hår, köp nån random bara. platta inte för ofta, det är gay och så brinner håret upp. [bigcheers]


   
SvaraCitera

JAG VET JAG VET!
Kolla Google!


   
SvaraCitera

gå till en affär som säljer plattångar, någon elektronik kedja och så köper du den du har råd med. Enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

platta inte för ofta, det är gay och så brinner håret upp.

Håller med, ska inte platta för ofta [party]


   
SvaraCitera

Mediamarkt ftw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp inten med inbyg lock tong för 1. du behöver nog inte locka håret och 2. man bränner sig lättere då! [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

köp inten med inbyg lock tong för 1. du behöver nog inte locka håret och 2. man bränner sig lättere då!

att locka behöver jag inte göra, tack för hjälpen sötis
[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

att locka behöver jag inte göra, tack för hjälpen sötis

haha va bra då, inga problem [bigsmile]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

Håller med, ska inte platta för ofta

sådär säger du bara, när du väl har en plattång kommer du inte kunna gå till skolan utan plattat hår, tro mig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhléns har många billiga och bra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nattsi:

sådär säger du bara, när du väl har en plattång kommer du inte kunna gå till skolan utan plattat hår, tro mig

Här har vi en vetteran tjej [bigcheers], anser det har hänt dig [bigsmile], iaf så har jag inte fått denna känlsa än, men ska väl försöka att inte platta varje dag , hoppas jag ska lyckas [blush]


   
SvaraCitera

mjo har hänt mig och många andra [smile] jag plattar håret vraje dag, annars känner jag mig "rätt", men det är från till person, nu är jag tjej också och kan därför variera håret mer än vad ni killar kan. Men om jga tar min bror som exempel, han plattar varje dag, han tycker det är fult om han inte plattar 😛


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera