Aviseringar
Rensa alla

platttttttttttt


Ämnesstartare

eeeeeeeeeeeehm....
JAG HAR INGA BRÖST [sad]
och det är sjukt jobbigt...jag kan inte ens ha ett linne på mig/eller thigt tröja på mig eftersom att jag skäms.
vågar inte ens stå i BH på idrottslekitionen när det bara är tjejer där ! jag vet , dom bryr sig inte.men jag bryr mig.
alla andra mina vänner har mycket större än mig , och inga killar kollar ens på mig.[sad] och jag kommer aldrig våga ha en pojkvän...för att han kommer typ dö när han känner där.....
jag är 15 år och har 75a , blä på det....[n]
fast iofs , jag är rätt kort (1.63) och väger 43 kg.
så jag är inte så stor om man säger så.

var bara tvungen att skriva av mig lite


   
Citera
Ämnesetiketter

det är tur att det bara är utseendet som betyder något nu för tiden

Sluta bry dig det kommer en tid då man träffar intelligenta människor


   
SvaraCitera

det är även fint med inga bröst.


   
SvaraCitera

bara se till att bli gravid, lovar att dom kommer växa då[cute]

Macktorsken:

det är även fint med inga bröst.

säger du bara för du inte har några, jävla planka[confused]


   
SvaraCitera

Tycker det är finare med små bröst. Men jag är varken kille eller gay. Hjälper kanske inte dig så mycket. Men det är bara att acceptera att du har fått den kropp du fått. Den kommer bara bli snyggare om du är stolt över den!


   
SvaraCitera

kebu12:

säger du bara för du inte har några, jävla planka

bara för du är ett avundsjukt fetto. [confused]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

bara för du är ett avundsjukt fetto. [confused]

har väl hellre tuttar än inte tuttar[confused] kan ligga och smeka dom när jag vill, kan du det eller?[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

har väl hellre tuttar än inte tuttar kan ligga och smeka dom när jag vill, kan du det eller?

nu har du fått detta om baktassen, det är tjejerna som ska ha bröst, inte vi killar. [confused]


   
SvaraCitera

gå upp några kg! 43 är skitlite ju.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

nu har du fått detta om baktassen, det är tjejerna som ska ha bröst, inte vi killar. [confused]

men mina är ju också sköna att ta på, vill du känna?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker inte gå upp , för jag trivs i min kropp (förutom brösten) 😀


   
SvaraCitera

kebu12:

men mina är ju också sköna att ta på, vill du känna?

Nä, kan faktiskt ta på en tjejs bröst. Behöver inte gå upp 70kg för att kunna känna på bröst. [rolleyes]


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

tänker inte gå upp , för jag trivs i min kropp (förutom brösten) 😀

väldigt vanligt att dem som väger minst inte får bröst alls typ... 43 är lite för lite. själv bryr jag mig inte om en tjej har stora bröst lr inte. om dem e för stora tkr jag bara det ser wierd ut lol.

tkr inte du ska tänka på det så mkt. dessutom är du bara 15. brukar va så att dem börjar växa väldigt mkt helt plötsligt. har märkt det med några tjejer jag känner [crazy]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Nä, kan faktiskt ta på en tjejs bröst. Behöver inte gå upp 70kg för att kunna känna på bröst. [rolleyes]

jaja, alla är väl kanske inte lika bra på att få tjejer som dig[blush] eller lika snygga[sad] eller lika sexiga[sad] eller lika manliga[sad] eller lika stor snopp[sad] eller lika het kropp[sad] eller lika tilltalande personlighet[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

eller lika snygga eller lika sexiga eller lika manliga eller lika stor snopp eller lika het kropp

tur för dig att det finns tjejer som gillar killar med bröst. [censur]


   
SvaraCitera