Aviseringar
Rensa alla

Playar han mej?


Ämnesstartare

Vet ej rikigt va jag ska göra, de är en snubbe, han är 02 o ja är lite yngre. Vi snackar ganska mycke o typ småflörtar lite oså. Han bor inte i samma stad som mej men det har kommit fram att 2 av mina vänner har han på snap me, o att han skrivit t dem o typ gett de komplimanger o kallat de för snygg osvosv. Ändå intalar jag mej själv att han är bra o att jag är ”speciell” för han. Känns typ jobbigt då ja inte vet om ja dka backa eller köra. När vi snackar är han lxm världens finaste o då får jag feeling om att ja är speciell medans de känns som han bara lallar runt bland massa tjejer ibland. Bör jag köra eller backa?


   
Citera
sies
 sies

Beror väl lite på. Egentligen så bör det ju inte vara nåt problem om han bara chattar med andra tjejer eftersom ni inte är tillsammans. Däremot om han börjar ligga eller fråga efter nakenbilder så skulle jag säga att det är en annan sak. 

Annars om du tror ni kan bli ett par så får du gå på magkänsla om han är en trogen person. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Beror väl lite på. Egentligen så bör det ju inte vara nåt problem om han bara chattar med andra tjejer eftersom ni inte är tillsammans. Däremot om han börjar ligga eller fråga efter nakenbilder så skulle jag säga att det är en annan sak. 

Annars om du tror ni kan bli ett par så får du gå på magkänsla om han är en trogen person. 

Jadå, självklart får han skriva me andra de gör ju jag med:) men de är just de att han har liksom frågat om nudes av mina vänner :/


   
SvaraCitera
sies
 sies

Sneakyyy:

Jadå, självklart får han skriva me andra de gör ju jag med:) men de är just de att han har liksom frågat om nudes av mina vänner :/

Ja, då låter han som en player. Eller så är han bara desperat. Kanske båda. 


   
SvaraCitera

Visst får han skriva med flera tjejer eftersom ni inte är ihop, men om det är viktigt för dig att någon ser dig som speciell så borde du inte satsa på honom. Det låter inte som om han vill ha en relation, utan bara vill få tag på nudes genom att ge folk komplimanger. Håll dig borta, skulle jag säga.


   
SvaraCitera

BackA


   
SvaraCitera

Att han skriver med flera är ett gott tecken, då har han lite alfagener i sig ändå. Det är det du vill ha, I say go for it och beat those other hos to it!

obs skojar lite


   
SvaraCitera