Aviseringar
Rensa alla

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS


Ämnesstartare

yo! ifall ni som spelar detta spel på PC känner er dåliga så kanske ni ska ha en ny lag kamrat 😉
Jag är inte den bästa men jag springer ut på fältet och letar efter folk än att sitta i ett hus och inte kunna skjuta någon. så ifall ni bara sitter och ruttnar å väntar på nästa zon så ska ni ha mig  så slipper ni att ruttna i hörnet.

Discord är Ford The Fox#1675 ifall ni n00bs vill spela på ett professionellt sätt 😉

En kort video när jag bara springer för en person och väntar inte:  https://gyazo.com/1ce5ea8160cad559509c251c64c812bf


   
Citera

Spela fortnite, det är bättre.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Spela fortnite, det är bättre.

Hjärta

Fortnite är för dom som inte klarar av svåra (enkla) Battle Royale spel.


   
SvaraCitera

LimeTheFox: Fortnite är för dom som inte klarar av svåra (enkla) Battle Royale spel.

Du tycker alltså att pubg är svårare än fortnite? hahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaahhaahahahahahahahah *andas in* hahahahahaahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahhahahahahahahahahahahahah

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Du tycker alltså att pubg är svårare än fortnite? hahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaahhaahahahahahahahah *andas in* hahahahahaahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahhahahahahahahahahahahahah

Hjärta

Det sa jag inte, jag sa "(enkla)".


   
SvaraCitera

LimeTheFox: Det sa jag inte, jag sa "(enkla)".

Ok, och med det menar du... ?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ok, och med det menar du... ?

Hjärta

Och med det menar jag att PUBG är så enkelt för dom som vet hur man spelar det (som jag) och Fortnite är ett väldigt dåligt spel, vad är meningens med att kunna bygga saker + man dör hur lätt som helst så spelet gör ingen sense...


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Och med det menar jag att PUBG är så enkelt för dom som vet hur man spelar det (som jag) och Fortnite är ett väldigt dåligt spel, vad är meningens med att kunna bygga saker + man dör hur lätt som helst så spelet gör ingen sense...

Ett spel är inte dåligt bara för att du inte kan spela det.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ett spel är inte dåligt bara för att du inte kan spela det.

Hjärta

Det finns ju en anledning till att man kan bygga på det, och du själv har säkert inte märkt det att man dör så himla lätt. Jag spelar endast det ifall en kompis vill spela det annars lirar jag PUBG hela dagarna.

PUBG är också mer realistiskt än Fortnite vilket är ett stort +


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Det finns ju en anledning till att man kan bygga på det, och du själv har säkert inte märkt det att man dör så himla lätt. Jag spelar endast det ifall en kompis vill spela det annars lirar jag PUBG hela dagarna.

PUBG är också mer realistiskt än Fortnite vilket är ett stort +

Jag spelar inget BR-spel, men har sett både PUBG och Fortnite spelas och... 1. mer realistiskt LUL hahahahah nej. Det hade gjort det - om det inte vore för alla buggar och grafik-glitchar xD Vill man ha realistiskt så är det nog ARMA som gäller.

När det gäller byggnads-elementet i fortnite - åh nej, man ville sticka ut lite och inte vara som alla andra BR-spel - så man la till ett element som gör att det krävs mer skicklighet - vad hemskt!

Man kan ogilla eller hata eller whatever fortnite hur mycket man än vill, men det är störst, bäst och mest intressant (titta på antal tittare för respektive spel på twitch.tv) just nu. Återigen - att du är dålig på det gör inte spelet i sig dåligt.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag spelar inget BR-spel, men har sett både PUBG och Fortnite spelas och... 1. mer realistiskt LUL hahahahah nej. Det hade gjort det - om det inte vore för alla buggar och grafik-glitchar xD Vill man ha realistiskt så är det nog ARMA som gäller.

När det gäller byggnads-elementet i fortnite - åh nej, man ville sticka ut lite och inte vara som alla andra BR-spel - så man la till ett element som gör att det krävs mer skicklighet - vad hemskt!

Man kan ogilla eller hata eller whatever fortnite hur mycket man än vill, men det är störst, bäst och mest intressant (titta på antal tittare för respektive spel på twitch.tv) just nu. Återigen - att du är dålig på det gör inte spelet i sig dåligt.

Hjärta

Fel tråd, det här är en tråd om PUBG, inte ARMA eller Fortnite *sighs*
Vill du ha fortnite så kan du kolla här:
https://ungdomar.se/forum/thread/fortnite-ett/14040883


   
SvaraCitera

LimeTheFox: Fel tråd, det här är en tråd om PUBG, inte ARMA eller Fortnite *sighs*

Om det är det enda du kan komma med när du får svar på tal så... fine:

PUBGMycket glad Skippa till 3:09Blink

Hjärta


   
SvaraCitera

Vissa gillar pubg och vissa gillar fortnite, det är två helt olika spel. Det går inte att bråka om vilken ni gillar bättre än den andra. 


   
SvaraCitera

vill prata med dig på discord men inte spela B)


   
SvaraCitera

Finns ingen anledning för mig att spela spelet med dig. Du vet själv varför.


   
SvaraCitera