Aviseringar
Rensa alla

Playstation VITA


Ämnesstartare

"Release: 4:e kvartalet 2011
2995 kr"

Vilka har bokat/ska köpa - samt vilka är förväntningarna? [y]

Någon som har koll på vilka spel som kommer att fiinnnas?[party]


   
Citera
Ämnesstartare

Tänker köpa en 3DS runt då istället. Det är ju då alla bra spelen till den kommer släppas. [smile]


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Någon som har koll på vilka spel som kommer att fiinnnas?[party]

Över 80st på väg tydligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

t. Det är ju då alla bra spelen till den kommer släppas.

http://www.nintendo-nyheter.se/2010/06/15/har-ar-nintendo-3ds-spelen/

Hm... [sad]

Assassin’s Creed Lost Legacy [y]
Kung Fu Panda Kaboom of Doom[y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Över 80st på väg tydligen...

Okej. Såg någon lista och är ej imponerad. "Orka" köpa dyr mackapär där det knappt finns några intelligenta spel [cute]


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt om jag ska köpa. Blev sugen under Sony presskonferens men det är ett svårt val mellan den och 3DS. Egentligen borde jag kanske inte ens skaffa någon då jag på bärbara konsoler oftast skaffar 3,4 spel och sen glömmer bort dem. Men jag är sugen på Wipeout. Det är ju ändå Wipeout.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Hm...

Kingdom Heart
Mario Kart
Kid Icarus
Ocarina of Time Remake
Paper Mario
Super Mario Bros


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig varit ett fan av bärbara konsoler sen mellanstadiet faktiskt. På bussen är det enda tiden jag tar mig tid att läsa (något jag verkligen gillar att göra, men aldrig gör hemma, för datorn/tv-spelet är lättare att ta till). Men gillar att bussen/vagnen är kvar som en frizon, eller vad vi ska kalla det, där boken har överhanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska lätt ha en, väntar dock med att förboka. Hoppas också på fler färger, gärna vit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst är en bärbar konsol bra ifall det är 1080p. Hoppas PS Vita får ps3 grafik[y]


   
SvaraCitera

jag är sugen på uncharted


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Tänker köpa en 3DS runt då istället. Det är ju då alla bra spelen till den kommer släppas.

Jag brukar få ont i ögonen av nintendo 3DS skärmen[confused]

Det är väl en 3d anaglyphisk skärm (röd/blått) som gör att man får ont i ögonen om man inte har 3d-glasögon, eller?


   
SvaraCitera