Aviseringar
Rensa alla

plötsliga huvudvärksattacker


Ämnesstartare

Tözen:

varför ens fråga på ett forum om vad d kan va om d nu inte kommer ofta eller är så hemskt så du går till läkarn?idiot,verkligen

det är hemskt, och ibland kan det komma flera gånger per vecka, men ibland tar det flera veckor också.
Jag frågar här för att jag vet att det finns sjuksköterskor här som kanske vet vad det kan vara.

du är ju bara konstig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

det är hemskt, och ibland kan det komma flera gånger per vecka, men ibland tar det flera veckor också.

SannaaK:

eftersom att de inte kommer speciellt ofta och inte håller i sig så har jag inte brytt mig så mycket innan heller

[confused]

SannaaK:

Jag frågar här för att jag vet att det finns sjuksköterskor hä

det finns inga sjuksköterskor på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

det finns inga sjuksköterskor på forumet.

och vad vet du om det? vad alla här har för jobb?

och angående din fina smiley, så anser inte jag att flera veckors mellanrum är ofta. skulle det alltid vara flera gånger per vecka, så är det en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

Jag frågar här för att jag vet att det finns sjuksköterskor här som kanske vet vad det kan vara.

Nej. Här finns inga sjuksköterskor över huvud taget. Bara ett gäng ungdomar som battlar i vem som kan trolla bäst.

SannaaK:

det är hemskt, och ibland kan det komma flera gånger per vecka, men ibland tar det flera veckor också.

GÅ TILL EN LÄKARE. Det låter rätt allvarligt. Om du har en negativ inställning på vårdcentralen är det tid att ändra på den då det kan handla om ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

och vad vet du om det? vad alla här har för jobb?

SUKOF:

Nej. Här finns inga sjuksköterskor över huvud taget. Bara ett gäng ungdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Nej. Här finns inga sjuksköterskor över huvud taget. Bara ett gäng ungdomar som battlar i vem som kan trolla bäst.

Anledningen till varför jag skrev denna tråd, är för att jag såg en tråd då en sjuksköterska svarade någon annan.


   
SvaraCitera

SannaaK:

Anledningen till varför jag skrev denna tråd, är för att jag såg en tråd då en sjuksköterska svarade någon annan.

Käre "SanaaK".

"Tözen" är en uppblåst kärring som aldrig håller käft.

"SUFOK" har dock rätt bra poänger dock. Ta aldrig någonting här eller på det flesta forum som fakta. Det gör endast de hjärnlösa.

Gå till Vårdcentralen. Är ju bara att fråga om det kommer kosta något eller om det blir så att dom sular runt dig kan du ju alltid bara skita i det.

Good luckz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SannaaK:

Anledningen till varför jag skrev denna tråd, är för att jag såg en tråd då en sjuksköterska svarade någon annan.

Ta isåfall kontakt med någon som kalalr sig nätvandrare. Men jag försäkrar dig om att alla kommer ge dig samma svar; GÅ OCH KOLLA UPP DET.
Det jag menar är att ingen på internet kan röntga din hjärna med tankekraft, även om det kanske är vad du vill. Vi kan inte ta prover heller!
Vänd dig till läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yingyang psycho:

"Tözen" är en uppblåst kärring som aldrig håller käft.

[zzz][rolleyes]ånej,en anonym människa på nätet säger nåt elakt om mig,guuuuuuuud[zzz]

SUKOF:

GÅ OCH KOLLA UPP DET.

sant,alla som skriver sånna här trådar är efterblivna för ingen människa på ett forum kan veta vad ts lider av.


   
SvaraCitera

Tözen:

[zzz][rolleyes]ånej,en anonym människa på nätet säger nåt elakt om mig,guuuuuuuud[zzz]

Dig skiter jag fullständigt i. Hjälper "SanaaK" just nu, men som sagt, du håller aldrig käft. Tack för att du bevisat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]

Yingyang psycho:

Dig skiter jag fullständigt i. Hjälper "SanaaK" just nu, men som sagt, du håller aldrig käft. Tack för att du bevisat.

I can do this all night long baby[zzz]


   
SvaraCitera

Tözen:

I can do this all night long baby[zzz]

Det var ju min poäng. Du håller aldrig käft. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yingyang psycho:

Det var ju min poäng. Du håller aldrig käft.

du svarar ju,vad säger d om dig egenterligen[zzz]


   
SvaraCitera

Tözen:

du svarar ju,vad säger d om dig egenterligen[zzz]

Jag gör det för att jag tycker det är så hysteriskt roligt att du aldrig slutar ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yingyang psycho:

Jag gör det för att jag tycker det är så hysteriskt roligt att du aldrig slutar ^^

jag har inget behov av att sluta,jag vinner inget på det[rolleyes]för du själv blir överbevisad för du själv måste ha sista ordet[rolleyes]


   
SvaraCitera