Aviseringar
Rensa alla

Plötsligt hatar han mig, led till självmords försök.


Ämnesstartare

Jag hade en bästa vän som jag hade haft sedan jag var 13 men i början av 7an så skrev han en massa saker till mig på FB typ en massa " .... " och " -.- " och jag fattade ingenting, sen tog han bort mig som vän på facebook och jag fattade ingenting. han pratade inte med mig i skolan och hans kompisar typ började mobba mig. Och en av mina kompisar vet varför men vägrar säga så jag har försökt att ta mitt liv en massa gånger för att jag mår så dåligt. Kan någon säga vad jag ska göra?!?! this is killing me... bokstavligen.

ÄNDRAT 2012-02-11 21:59
sedan jag var typ 3*


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta leka någon jävla martyg genom att låtsas ta livet av dig. Gå fram till "vännen" och fråga eller tvinga din andra vän berätta om du nu bryr dig så jävla mycket, sen skiter du i honom och lever ditt eget liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

låtsas ta livet av dig

Stod det i texten att jag låtsas?
och jag kan inte bara tvinga henne att berätta!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och du är 29 år, hemsidan heter ungodmar -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MadeInSweden:

Stod det i texten att jag låtsas?och jag kan inte bara tvinga henne att berätta!?

Om du verkligen hade velat hade du inte suttit här nu, nästan alla ungdomar gör det halvdant för att de vill att folk ska uppmärksamma hur de mår.

Grejen är att du inte är ensam med att må skit, och tro mig det som du ser som världens grej är ingenting jämfört med vad andra kan uppleva varje dag.

Visst, din kompis är ett svin, men vad fan rör det dig? Skit i honom och gå vidare, sådant folk är inte värda en sekund av ens tid.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

martyg

Image

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du mår dåligt kan du gå till kuratorn, självskadebeteende är bara omoget och fruktansvärt onödigt, för att inte tala på farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

w

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

din kompis är ett svin, men vad fan rör det dig? Skit i honom och gå vidare, sådant folk är inte värda en sekund av ens tid.

Ja men det är svårt när man kännt människan i typ hela sitt liv och så en dag bara PANG! så ändras allt o.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MadeInSweden:

Ja men det är svårt när man kännt människan i typ hela sitt liv och så en dag bara PANG! så ändras allt o.O

Jaha, det gör inte honom till en mindre idiot för det.

Lägg ner vad fan du håller på med bara, gå till kuratorn och prata ut istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker lite mer hinduiskt. du tillhör världssjälen och småproblem likt detta är obetydligt genom dina existenser. se helheten. se ditt liv som evigt föränderligt och att hinder är onödiga att spendera energi på.

MadeInSweden:

kännt människan i typ hela sitt liv och så en dag bara PANG! så ändras allt o.O

det är exakt vad livet är.
exakt.
du kan ej gå genom livet och tro att allt eller alla kommer förbli likadant.

du har ett val. antingen står du på dina egna ben eller delar ben med någon annan. siamesiska tvillingar har ett handikapp, eller hur?


   
SvaraCitera

tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

tönt

Det är inte jag som sitter och skriver tönt på folks trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MadeInSweden:

Det är inte jag som sitter och skriver tönt på folks trådar.

du svarar på svar som "tönt" istället för att kommentera konstruktiva svar.

känns som att det är ett dödfött barn


   
SvaraCitera

MadeInSweden:

Det är inte jag som sitter och skriver tönt på folks trådar.

Nä, det är jag glad för. [smile]


   
SvaraCitera