Aviseringar
Rensa alla

Plötsligt ignorerar mig


Ämnesstartare

För två månadersen började jag gymnasiet. I min nya klass började det också en kille som jag började umgås med väldigt mycket. Vi har träffats nu varje helg och har haft filmkvällar tillsammans. Vi har haft jätteroligt tillsammans och han smsar ofta och skriver mycket till mig. Men nu en dag i skolan började han ignorera mig helt bara så där. Jag vet att jag inte har varit klängig för det är alltid han som kommit till mig.

Detta känns jättejobbigt eftersom jag tycker om honom jättemycket och jag vet inte vad jag gjort för fel. När jag smsade honom sen och frågade varför han gjorde så skrev han tillbaka förlåt och allt och att jag absolut inte skulle tänka på det.

Kan någon ha ett förslag på vad det kan bero på?


   
Citera
Ämnesstartare

Han är kär i dig men tror att du inte gillar honom på det sättet och försöker skona sig själv


   
SvaraCitera

Eller så leker han med dina känslor och njuter av att se vilken kontroll och inverkan han har över ditt känsloliv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marona:

Eller så leker han med dina känslor och njuter av att se vilken kontroll och inverkan han har över ditt känsloliv.

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emmuash:

Kan någon ha ett förslag på vad det kan bero på?

Därför att du är som alla andra tjejer. Ni gör inte ett jävla piss själva för att visa er intresserade. Vad tror du han tänker eftersom att det alltid är HAN som hör av sig?

Var inte så jävla handlingsförlamad om du nu "tycker om honom". Visa dig intresserad och hör av dig själv och kom med förslag för i helvete. Vad arg jag blir![mad]


   
SvaraCitera

Superlative har nog svaret, eftersom det alltid är han som har tagit kontakt tror han antagligen att du inte gillar honom. Därmed försöker han undvika dig och inte få mer känslor för dig (eller vad han nu vill)


   
SvaraCitera

Superlative, du är fan grym 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Därför att du är som alla andra tjejer. Ni gör inte ett jävla piss själva för att visa er intresserade. Vad tror du han tänker eftersom att det alltid är HAN som hör av sig?

Chryseus:

Var inte så jävla handlingsförlamad om du nu "tycker om honom". Visa dig intresserad och hör av dig själv och kom med förslag för i helvete. Vad arg jag blir!

Detta var exakt det jag tänkte först.

Varför, i helvete, kan du inte bara säga "hej, ses idag?" så tar ni och talar ut om det.

superlative:

Han är kär i dig men tror att du inte gillar honom på det sättet och försöker skona sig själv

Detta är också + på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neej asså nu har ni missförstått allt! jag har ringt honom också lika mycket och jag frågar om vi kan vara också, det jag ville få fram i min fråga var att det inte kunde bero på att jag är klängig eftersom han gär lika mycket som jag. Hoppas ni förstår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg nu att jag skrivit som om det alltid är han. men det stämmer inte, så förlåt, men nu vet ni exakt vad jag menar, hoppas jag.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag frågade men fick tillbaka att jag inte skulle tänka på det, han hade liksom inget direkt svar till mig. hmm. men nu helt plötsligt igen skriver han till mig på msn en massa och vill träffas, blir helt förvirrad..?


   
SvaraCitera

emmuash:

det är alltid han som kommit till mig.

där är problemet , han måste alltid komma efter dig.


   
SvaraCitera

emmuash:

Kan någon ha ett förslag på vad det kan bero på?

Gör han det fortfarande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gör han det fortfarande?

Igårkväll loggade han in på msn och började skriva till mig som vanligt igen. Vi har bestämt att vi ska träffas i veckan och allt känns som vanligt igen. Men det är det jag inte förstår. Började ignorera mig bara sådär, ingenting hade hänt och nu vill han vara med mig igen..


   
SvaraCitera