Aviseringar
Rensa alla

Plugga för provet dagen innan..


Ämnesstartare

Harpya:

Jag ser bara inte poängen med det. Men det kanske är för att slippa frågor som "kommer det här på provet?" osv.

stör mig så sjukt mycket på när folk i klassen frågar såna saker, så om det är grejen med metoden din/a lärare använder så har jag ändå någon sorts förståelse för det fast jag inte riktigt fattar grejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

stör mig så sjukt mycket på när folk i klassen frågar såna saker, så om det är grejen med metoden din/a lärare använder så har jag ändå någon sorts förståelse för det fast jag inte riktigt fattar grejen

Mjo det är ju så. Och man lär sig väl att plugga på egen hand, antar jag. Men det är så bekvämt att bara leta upp instuderingsfrågorna i kapitlet istället för att läsa allt[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bygg en tidsmaskin och åk dit och bo där i 1 år kanske, sen åker du tillbaka så kan du allt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Men det är så bekvämt att bara leta upp instuderingsfrågorna i kapitlet istället för att läsa allt

kanske borde börja dra nytta av instuderingsfrågorna istället för att bara läsa lite i kapitlet och hoppas på att jag lär mig rätt saker [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1789 14 juli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kanske borde börja dra nytta av instuderingsfrågorna istället för att bara läsa lite i kapitlet och hoppas på att jag lär mig rätt saker [crazy]

Hahaha. Jag kan inte lära mig genom att bara läsa. Fast jag har svårt att läsa facklitteratur men lär mig det inte om jag inte läser sådant och vänjer mig. Moment 22, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Jag kan inte lära mig genom att bara läsa. Fast jag har svårt att läsa facklitteratur men lär mig det inte om jag inte läser sådant och vänjer mig.

tror inte det finns något bra sätt att lära sig saker på faktiskt, speciellt inte saker som man inte bryr sig ett piss om [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

speciellt inte saker som man inte bryr sig ett piss om [n]

word


   
SvaraCitera