Aviseringar
Rensa alla

Plugga på Hässlögymnasiet


Ämnesstartare

Tjenare, har planer på att i 2an välja inriktning flygteknik och utbilda mig till flygtekniker på Hässlögymnasiet + ett års påbyggnadsprogram på högskola. Så ska då flytta från gävle och bo i en "elevbostad" som ligger i anslutning till skolan. Någon som har gått / går den utbildningen? är det mycket tråkiga männsikor som bor där? torrt med fester?

Och hur är Västerås som stad att bo i? Bra uteliv?


   
Citera

snubben:

Och hur är Västerås som stad att bo i?

Tattarstad [party][party][party]

Inte bott där. Men de gångerna jag varit där. Västeråsare har en tendens att tro de är nå speciellt för att det är en större stad de bor i. Västeråsare i trafiken är riktiga jävla fittor.

I förebyggande syfte:
SÄGER INTE ATT ALLA VÄSTERÅSARE ÄR SÅ! Men många är fan det. Så om du är Västeråsare och inte en idiot så; Good for you! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Tattarstad [party][party][party]

Inte bott där. Men de gångerna jag varit där. Västeråsare har en tendens att tro de är nå speciellt för att det är en större stad de bor i. Västeråsare i trafiken är riktiga jävla fittor.

haha ok, då vet jag att folk där är fittor i trafiken iaf. [y]


   
SvaraCitera

snubben:

haha ok, då vet jag att folk där är fittor i trafiken iaf. [y]

Och glöm inte att de flesta tror de är nå också [no-no]

Men på själva gymnasiet var det folk från alla jävla håll, men mest pluggisar tror jag. (Polare gick där).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Men på själva gymnasiet var det folk från alla jävla håll, men mest pluggisar tror jag. (Polare gick där).

Du har inte lust att fråga han om det var tvärdött där? skulle kännas förjävligt att sitta fast där i 2år om det roligaste som händer är typ bingokväll hos Arne i rum 26 på fredag [bigcheers]


   
SvaraCitera

snubben:

Du har inte lust att fråga han om det var tvärdött där?

Det är rätt bra nattliv i Västerås tror jag. Bor lite för långt bort och är för oengagerad för att dra mig dit för att gå ut. Och han hade det i alla fall bra då en av de som gick där var snuskigt rik och körde runt gänget i limo varje helg osv.

Men det var JÄVLIGT mycket plugg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Det är rätt bra nattliv i Västerås tror jag. Bor lite för långt bort och är för oengagerad för att dra mig dit för att gå ut. Och han hade det i alla fall bra då en av de som gick där var snuskigt rik och körde runt gänget i limo varje helg osv.

Men det var JÄVLIGT mycket plugg.

hehe ok. Hårt med mycket plugg, fast mycket man pluggar låter ju kul -
- flygplanskonstruktion
- styrsystem
- elsystem
- hydrauliksystem
- radiosystem
- navigeringsystem
- bränslesystem
- regleringssystem
- pneumatik
- kabintryck
- instrument
- jetmotor och kolvmotor
- service och underhåll
- flygets bestämmelser, lagar för underhållsarbete


   
SvaraCitera

Jag anser att Västerås är tråkigare än Gävle i alla fall [crazy]


   
SvaraCitera

snubben:

2an

Homosexuell? [blush]


   
SvaraCitera