Aviseringar
Rensa alla

plugga.se plugga tillsammans


Ämnesstartare

*ny här
*om kategorin är fel så placera den på rätt ställe. ursäkt besväret
*Detta är ingen reklam utan ett nytt sätt för studenter att lära sig bättre och få hjälp. Jag tjänar inget på detta.

Hej alla gott folk. Har fixat fram denna forum där studenter från alla nivåer kan fråga och besvara andras frågor. Jag vet att det finns pluggakuten å andra sidor men de är så tråkiga som använder phpbb. Pluggi använder sig av taggar. På så sätt så hittas allting mycket snabbare och frågorna hålls organiserade. Jag behöver några som testar forumet.

Jag hoppas att ni går in och likar så att fler studenter hittar till sidan och på sätt skapa en stor och bra community. Tänk dig att det är lördag och du har matte prov på måndag men du har förstår inte dig på andragradsekvationer. Då kan du komma till plugg.se och få hjälpr.

www.pluggi.se

Tack för din tid Hoppas att sidan kan hjälpa dig med något i framtiden. Ha det fint =)


   
Citera

bra


   
SvaraCitera

Sjukt trögladdad sida.. Kan säga som så också att webbdesignen verkligen inte tilltalar mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sjukt trögladdad sida.. Kan säga som så också att webbdesignen verkligen inte tilltalar mig..

Ojdå. För mig är det blixt snabbt.

ang designen så kan du vara med och skissa nåt i photoshop? sjklart så får det att stå ditt namn som designern.

Kom ihåg att sidan har bara varit uppe för 3 dagar så det är lite fragile i början men snart blir det snabbare och bättre samt populär.


   
SvaraCitera

Inte seg att ladda för mig iaf.

Tips: Som S3ON sa, fixa till designen lite.


   
SvaraCitera