Aviseringar
Rensa alla

Plugga till musikalartist.


Lim3
 Lim3
Ämnesstartare

En kusin till mej är sugen på att plugga till musikalartist. Någon som vet mer om denna utbildning som kommer gå på Base 23? URL:Error​ Någon som vet om det är en bra skola o om dom har bra lärare rent allmänt?


   
Citera
Lim3
 Lim3

   
SvaraCitera

Tänker bara på hur många som kommer misslyckas å sluta som den där alla hatar på festen som kommer med akustisk gitarr å spelar samma tre låtar om och om igen.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Tänker bara på hur många som kommer misslyckas å sluta som den där alla hatar på festen som kommer med akustisk gitarr å spelar samma tre låtar om och om igen.

xD


   
SvaraCitera

Slumpartad:

misslyckas å sluta som den där alla hatar på festen som kommer med akustisk gitarr å spelar samma tre låtar om och om igen.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Skaru plugga bögvetenskap?


   
SvaraCitera
Lim3
 Lim3
Ämnesstartare

Inte jag, en släkting som ska studera. Men det jag ville veta var ju mer om deras skola o lärare [crazy]


   
SvaraCitera
noja
 noja

Base23 är en bra skola. Många av lärarna där är riktigt duktiga (har själv gått någon enstaka kurs där).


   
SvaraCitera

noja:

Base23 är en bra skola. Många av lärarna där är riktigt duktiga (har själv gått någon enstaka kurs där).

Har kikat på Base23s utbud av dansskurser under hösten. Funderar på att söka någon kurs där men undrar, går alla kurser bara 1 gång i veckan? Man vill ju gärna dansa mer än så 😛

http://www.base23.se/kurser/oppna-kl​asser/


   
SvaraCitera

Dkulle också utbilda mig till
Musikalartist om jsg råkade kunna sjunga


   
SvaraCitera
Lim3
 Lim3
Ämnesstartare

astaire:

Har kikat på Base23s utbud av dansskurser under hösten. Funderar på att söka någon kurs där men undrar, går alla kurser bara 1 gång i veckan? Man vill ju gärna dansa mer än så 😛

Klasserna är ju ändå rätt långa. Så bara man lär sig grunderna där så kan man ju träna andra dagar på egen hand eller med några från klassen säkert 🙂


   
SvaraCitera