Aviseringar
Rensa alla

Pluggklassikern?


Ämnesstartare

Hej hej! Jag har en killkompis på skolan jag gärna vill börja umgås med på fritiden.

Jag gav en honom ett HK-prov som han hade omprov i. I gengäld skulle jag få vad som helst.

"Alltså, jag gav dig ju provet, så i gengäld kan du väl hjälpa mig med musikprovet hos dej imorgon?"

Låter det pinsamt och att jag är typ kär och sånt?

Hur hade du tänkt om en kompis tillhörande det andra könet (haha snygg mening) hade frågat det? Att man vill ha ursäkt till att umgås, bara ha hjälp med provet, är kär o.s.v. [smile]


   
Citera

Men va fan. Umgås med människan bara [tard]


   
SvaraCitera

hejhejhej3:

Hur hade du tänkt om en kompis tillhörande det andra könet (haha snygg mening) hade frågat det?

Jag hade trott att min kompis ville ha hjälp med provet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad då ge honom provet? [tard]


   
SvaraCitera

Classic!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vad då ge honom provet? [tard]

min smarta lärare ringade in uppgifterna jag fick göra om på provet, såklart fick jag ta hem hela provet för att kunna ändra allt. och han hade omprov så han fick hela provet så han fick mvg haha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni kan väll göra något roligare än att plugga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

ni kan väll göra något roligare än att plugga?

jo det är klart men jag vågar inte fråga!! varför frågar inte han om vi ska hitta på nått nån gång? d

det känns som att om han hade velat, hade han redan frågat.
är det inte så ni killar fungerar hehe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhejhej3:

Hur hade du tänkt om en kompis tillhörande det andra könet (haha snygg mening) hade frågat det?

åh, har en killkompis som upprepade gånger vill plugga med mig, "jag kan hjälpa dig med matten" etc, tyvärr har jag skrattat honom i ansiktet varje gång för han är jättedålig på matte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade tänkt att hon var bautakär i mig och ville pussas och kramas en massa[blush]


   
SvaraCitera

hejhejhej3:

är det inte så ni killar fungerar hehe?

Inte jag! Velar in i det sista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, hade ej tänkt så. Tror jag. Har inga problem med att vara vän med det motsatta könet.


   
SvaraCitera