Aviseringar
Rensa alla

PLUMS så dog min 4åriga mobil [sad]


Ensamvargen:

Dock kanske det bara är jag som tycker om den så mkt. [sad]

den har jag haft, gillade [blush]


   
SvaraCitera

kachin:

nä, tog en snabb titt på prisjakt o den hade många bra omdömen =)

[y][cute][blush]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

Ensamvargen:

[y][cute][blush]

hjortpojken:

den har jag haft, gillade [blush]

hur är ljudet i den? finns den ens o köpa nu tror ni, är ju rätt gammal modell ändå? [crazy]


   
SvaraCitera

kachin:

hur är ljudet i den? finns den ens o köpa nu tror ni, är ju rätt gammal modell ändå? [crazy]

Ljudet dög. Bättre än i den nya jag har nu tycker jag. Kan dock vara att jag var allmänt kär i den. [blush]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ljudet dög. Bättre än i den nya jag har nu tycker jag. Kan dock vara att jag var allmänt kär i den. [blush]

dög? [crazy] hmmm för funderar på om jag ska köpa en mobil jag kör all musik på eller om jag köper en ny ipod också.. för den dog med [sad] då äre ju lugnt om ljudet inte är så bra =)
fast iofs, k350n har itne så stort minne ändå väl? [crazy]


   
SvaraCitera

Kablash__:

a smartphones är ju ej billiga. Men en bra o tålig mobil är HTC Legend, den är rätt unikt ihopbyggd. Liksom ett stycke metall bara typ. Fast ganska så dyr 🙁

Kablash__:

Aa smartphones är ju ej billiga. Men en bra o tålig mobil är HTC Legend, den är rätt unikt ihopbyggd. Liksom ett stycke metall bara typ. Fast ganska så dyr 🙁

Du o din jävla Legend...

Men Nokia 3720 är visserligen ful och så (min åsikt dock) men den håller allt. Dom har ju tom kört över den med en bil xD (vet dock inte om det är sant men dom gör det på youtube :O) En mobil som jag själv ska skaffa (troligtvis) är Nokia E72... Riktigt Qwerty och ett sunkigt OS men iallafall ett OS :). Den har ju delvis metall så den bör ju hålla :O. Annars finns de ju sån där fet samsung som finns överallt :O. Orkar ej kolla vad den heter. Kolla på närmaste telia butik eller nåt :O


   
SvaraCitera

Siggeeh:

Du o din jävla Legend...

What :S


   
SvaraCitera

Hehe hade samma problem för någon dag sedan. min mobil har hållit tre år och jag ville ha en likadan, som inte tillverkas längre.. När jag äntligen fått en ny så provar jag den nya laddare i min gamla mobil och då laddas den upp så nu har jag två.. Tur jag tog en billighetsvariantmobil som gå ratt ringa och smsa med.


   
SvaraCitera

Kablash__:

What :S

På varenda liten tråd där nån frågar om en mobil så säger du legend. Spelar ingen roll vilken budget dom har eller nån ting... Dessutom är den gjord av Aliminium inte metall... Visst det håller bättre än metall men det blir förjävliga bucklor! Om hon frågar efter en hållbar mobil ska man nog inte rekommendera en touch mobil... Skärmen är större och spricker lättare!


   
SvaraCitera

Siggeeh:

På varenda liten tråd där nån frågar om en mobil så säger du legend.

Har nog tipsat om den 2 gånger, så den här får du.
Image


   
SvaraCitera