Aviseringar
Rensa alla

ply


Ämnesstartare

Lotus Elise:

du får väll gissa, jag vet vem det är och jag var inte ens reggad när hon var det.. vill hn inte berätta så måste hn ju inte?

jo. det är fult och fegt att bete sig som ett svin mot mig när jag inte vet vem det ens är... har ingen aning vem, folk bytar konton stup i kvarten liksom. och med tanke på min inaktivitet gör det det bara svårare. så vill inte den fegisen säga hade det vart trevligt om nån annan kunde säga 

kukoxo är en som kommer till minnet men kakala känns som kukoxo. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

vad har jag gjort för drygt innan ditt pm ens?

tss, sluta fejka. fegis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

tss, sluta fejka. fegis 

fejka vad? fegis pga? sluta vara patrick bateman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

fejka vad? fegis pga? sluta vara patrick bateman.

du vet vad du gjort. säg bara vem du är 


   
SvaraCitera

korsitaket:

jo. det är fult och fegt att bete sig som ett svin mot mig när jag inte vet vem det ens är... har ingen aning vem, folk bytar konton stup i kvarten liksom. och med tanke på min inaktivitet gör det det bara svårare. så vill inte den fegisen säga hade det vart trevligt om nån annan kunde säga 

kukoxo är en som kommer till minnet men kakala känns som kukoxo. 

finns kanske en anledning till att hn inte vill det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

finns kanske en anledning till att hn inte vill det?

och? så detä r okej när reto går ut till alla med vem jag är men ingen får avslöja hennes hemlighet när alla redan vet förutom jag? lägg ner liksom


   
SvaraCitera

korsitaket:

och? så detä r okej när reto går ut till alla med vem jag är men ingen får avslöja hennes hemlighet när alla redan vet förutom jag? lägg ner liksom

har inte sagt att det var okej? elelr är det nått bara du ser?
klart det inte är ok att avslöja nån men om man frågar snällt om det kanske det är enklare man får veta det.  varför skapa så stor uppståndelse bara för att du inte vet vem exakt alla på sajten är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

har inte sagt att det var okej? elelr är det nått bara du ser?
klart det inte är ok att avslöja nån men om man frågar snällt om det kanske det är enklare man får veta det.  varför skapa så stor uppståndelse bara för att du inte vet vem exakt alla på sajten är?

jag fråga men pajasen skrev "käften" i pm. skiter i de flesta men när nån beter sig drygt utan att kunna berätta blir jag irriterad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
håll käften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

fegis


   
SvaraCitera

korsitaket:

jag fråga men pajasen skrev "käften" i pm. skiter i de flesta men när nån beter sig drygt utan att kunna berätta blir jag irriterad 

men man behöver ju inte starta en tråd då? bara för att, kan istället bete sig moget mot personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

men man behöver ju inte starta en tråd då? bara för att, kan istället bete sig moget mot personen.

ply var dryg mot mig, och inte ens bara mot mig. vart dryg mot fler med. så jag fråga ply vem ply är och bly säger "käften" okej liksom... det ledde till en tråd. ply kunde ju inte svara seriöst. och kolla hur pajasen beter sig här. och kakala med för den delen. trevligt beteende. typiskt um hur massa gruppera sig och går emot en 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply supply supply and demand slapping a dinosaur paddan med ny puls pannkaka väggen sarkasm sarkasmen saturn nykterist SKRYT INTE gigantiskkul jag kommer inte ihåg fler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
ply supply supply and demand slapping a dinosaur paddan med ny puls pannkaka väggen sarkasm sarkasmen saturn nykterist SKRYT INTE gigantiskkul jag kommer inte ihåg fler

tack. var det så svårt


   
SvaraCitera

korsitaket:

ply var dryg mot mig, och inte ens bara mot mig. vart dryg mot fler med. så jag fråga ply vem ply är och bly säger "käften" okej liksom... det ledde till en tråd. ply kunde ju inte svara seriöst. och kolla hur pajasen beter sig här. och kakala med för den delen. trevligt beteende. typiskt um hur massa gruppera sig och går emot en 

jag orkar nte med det här. var du sårad offer om du vill det eller så slutar du bara bry dig... ditt val.


   
SvaraCitera