Aviseringar
Rensa alla

PM


Ämnesstartare

patrick bateman: Varför?

han kanske ser och tar illa vid sig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Surt. Tur jag hade som blev medlem då typ

Det är bara massa raggningsPM ändåMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt äldsta är från 2010-09-26 då en tjej la till mig på msn 

Hittade hennes fb nuGalen vet inte om jag vågar lägga till Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: han kanske ser och tar illa vid sig?

Skadeglädje

aristoteles: Det är bara massa raggningsPM ändå

Haha ooohhh. Tumme upp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Skadeglädje

aa tänker att du själv är känslig. Tanken har aldrig slagit dig att andra likaså kan vara? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: aa tänker att du själv är känslig. Tanken har aldrig slagit dig att andra likaså kan vara?

Haha ibland funderar jag på om du trollar eller typ har en personlighetsklyvning Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha ooohhh.

UM, värsta köttmarknaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman
___________________
Kan forts inte citera... Men jag tror jag ska ha en användare ifrån 07 eller 08 Lämnade UM sen men nu kan jag inte hitta vikken mail det var :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: UM, värsta köttmarknaden.

Haha det ligger lite sanning i det

Xuzkie: Kan forts inte citera... Men jag tror jag ska ha en användare ifrån 07 eller 08 Lämnade UM sen men nu kan jag inte hitta vikken mail det var :/

Haha surt, tänk vad kul det hade varit att hitta den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha det ligger lite sanning i det

Det var bättre förr. Nu är det väl mest gamla pundare på um? Inte mycket att hänga i granen liksom.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Har raderat ganska mycket, men som ari säger, en del måste ha försvunnit ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Det var bättre förr. Nu är det väl mest gamla pundare på um? Inte mycket att hänga i granen liksom.

Haha kanske, jag har ju inte vart här så länge men vill påstå att man fick trevligare pm förr typ även om många idag med är trevliga

Bell: Har raderat ganska mycket, men som ari säger, en del måste ha försvunnit ändå?

Tror det. Vad är det längsta du har kvar då? 🙂 Jag gillar nostalgi känslan typ Galen mycket fina pm kvar också med folk som faktiskt var väldigt snälla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Vet inte men är iaf trött på såna sol mahagas som ska pma o vara "roliga"

lol! har aldrig ens pmat!!! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Tror det. Vad är det längsta du har kvar då? 🙂 Jag gillar nostalgi känslan typ  mycket fina pm kvar också med folk som faktiskt var väldigt snälla.

9 mars 2010, från André. Men nu när jag skulle kolla så ser jag att pm från i somras raderats Förvirrad Varför blir det så? Är det för att den andra personen raderar eller?Skulle vara roligt, men pinsamt och läskigt, att ha kvar allt….


   
SvaraCitera

mitt äldsta sparade är från 2010 i april

från swed_carl </3


   
SvaraCitera