Aviseringar
Rensa alla

Poäng i skolan, hur mycket har/hade du?


Hade 160 i åttan, och gick nyss ur nian med 217 Cool


   
SvaraCitera

När jag gick ut grundskolan hade jag inte ett enda jävla poäng. Som särskoleelev har man därigenom betydligt sämre förutsättningar än i vanlig skola.
Detsamma med gymnasiesärskolan. Normalt går man inte heller ut gymnasiesärskolan med poäng. Man får ett samlat betygsdokument. Tack vare att jag är en tjatig jävel när jag sätter den sidan till, fick jag igenom att gå kurser även på vanligt gymnasium parallellt med särskolan. Och eftersom jag då hoppade på samtliga extrakurser som mediaprogrammet hade att erbjuda lyckades jag åtminstone jobba till mig 800 poäng. Jippi.


   
SvaraCitera

Minns att jag hade ungefär 210. Pluggade knappt men blev förvånad över mina kamraters relativt höga poäng. Poängen var iaf ingen hävstång i gymnasiet.


   
SvaraCitera

Minns fan inte.. :s


   
SvaraCitera

Inte speciellt högt gissar jag, var CS och Epa som gällde på den tiden. 
Rekommenderas ej.


   
SvaraCitera

Fick 265mp när jag slutade åttan.
Har skitmånga B och fyra lärare som har 10 st ämnen har sagt att jag kommer att få A i deras betyg, så då kommer jag att få över 300 poäng i nian. Mitt mål är att få över 300p som slutbetyg i nian som jag vet att jag kommer att nå. För att vår skola ger betyget A i nian, den bästa eleven i min klass fick bara ett A i matte och jag fick B, men han gick ut åttan med 270 mp typ.


   
SvaraCitera

342,5


   
SvaraCitera

hade 400, räckte precis för att komma in på introduktionsprogrammet


   
SvaraCitera

I nian gick jag ut med 332,5 och åttan med kanske 280-300 mins inte riktigt


   
SvaraCitera

Vet inte hur man räknar nuförtiden men hade MVG i alla ämnen utom ett. 
Tror det var 320 då. 


   
SvaraCitera

hade väl 280

fråga inte vad jag hade på gymnasiet


   
SvaraCitera

Lite onödigt att väcka en död tråd till liv så skapa ny om ni är intresserade så låser jag denna.


   
SvaraCitera