Aviseringar
Rensa alla

Podcast's


Ämnesstartare

Jag lyssnar nu på Alex Schulman och Sigge Eklunds podcastavsnitt om Alexs frus förlossning och en massa annat ordbajs och kom att tänka på vilka umare som skulle utgöra det roligaste och mest intressanta podparet, podkvartetten eller vadmanutycker.

Vilka umare skulle ni vilja lyssna på podcastordbajsande av?


   
Citera
Ämnesstartare

jag och brk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paseo! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, jag har försökt kicka igång mig själv att göra en så himla länge. Jag vet att jag vore så jävla bra som radiopratare i nonsensprogram, tänk typ morgonpasset. Bara sitta och prata strunt och lägga oneliners om meningslösa ämnen. Fast måste ha kollegor då också, kan inte bära det själv. KÄNN ER MANADE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip och Fredriks, Ricky Gervais samt Magnus Betnérs är väl dom jag lyssnat på egentligen man jag orkar aldrig riktigt följa dessa herrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

paseo! [blush]

Ja tänkte på henne! Men det blir roligare om det är fler. Två helt otippade, typ Paseo och Dazed. Skulle vilja lyssna på ett samtalspod dem emellan med någon röd tråd.


   
SvaraCitera
höna

hahaha jag skulle va sjukt sämst på det. är inte alls någon ordbajsare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Filip och Fredriks, Ricky Gervais samt Magnus Betnérs är väl dom jag lyssnat på egentligen man jag orkar aldrig riktigt följa dessa herrar.

NU LÄSTE DU INTE ORDENTLIGT [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

typ Paseo och Dazed. Skulle vilja lyssna på ett samtalspod dem emellan med någon röd tråd.

ja!! det skulle nog bli bra radio


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan och Isola då [mad]


   
SvaraCitera
höna

dan å japanen skulle nog också kunna bli rätt kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödsguden och xyz123.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Dödsguden och xyz123.

haha, åh ja [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xyz och mynona kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M3LIS och OF5 [love]


   
SvaraCitera