Aviseringar
Rensa alla

Pointshop


Ämnesstartare

aristoteles:
Undra hur många poäng för en kamel..Skeptisk

1 000 000 minst jag lovar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Du bidrog inte direkt med någon nyhet.
Varför sitta i timmar och samla poäng om man har råd med internet; då har man råd med ett tuggummi som är värt ca 1000 (eller om det är 10 000, minns ej) poäng på Pointshop.

Ne, precis :/ 
Hahaha!

det tar inte timmar. varför så otrevlig? det framgick inte att du förstod systemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: 1 000 000 minst jag lovar

Börjar dirr!Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Börjar dirr!Rodnar

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det tar inte timmar. varför så otrevlig? det framgick inte att du förstod systemet.

Jag är inte otrevlig, jag svarade bara på din "nyhet" 
Jo, det gjorde det; läs mellanraderna - jag skrev att "har man råd med internet bör man ha råd med ett tuggummi"... Och du säger "det är poäng man vinner". Jaha, och? Varför betala ca 200 spänn i månaden för att (BLAND ANNAT!!!!!!!, så du inte missföstår haha) sitta på Pointshop och registrera sig för nyhetsbrev i hopp om att en dag kunna klicka hem ett tuggummi som kostar ca 1 krona.

Du drar slutsatsen om att jag tror att man vinner pengar, när jag inte skrivit det någonstans - sedan påstår du att jag är otydlig. Det är snarare du som är otydlig som drar förhastade slutsatser; som egentligen inte ens har med ämnet att göra.

"Och" om jag tror att man vinner pengar + om jag hade trott det hade det väl varit Bra och inte Dåligt, alltså att man vann pengar, eller hur?Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det tar inte timmar.

För en del poäng för det det.Det tar inte 30 minuter att komma upp i 2000 poäng - det kan jag lova dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man "läser mellan raderna" behöver man uppfatta någonting som inte står skrivet i klartext. nej, jag förstod inte att du förstod. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte dragit slutsatsen att du vinner pengar heller, du verkar inte förstå. strunt samma, det är samma sak i varje diskussion med dig. du är otrevlig och går loss när någon inte förstår dig eller håller med dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm, har man tid över är det väl alltid gött att få ett tuggummi gratis  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här har vi en förhastad slutsats. Ska jag bli sur över att du skrev "du verkar inte förstå?". Ungefär samma sak som när jag säger "Du kanske är trög".

amsi: jag har inte dragit slutsatsen att du vinner pengar heller, du verkar inte förstå. strunt samma, det är samma sak i varje diskussion med dig. du är otrevlig och går loss när någon inte förstår dig eller håller med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Här har vi en förhastad slutsats. Ska jag bli sur över att du skrev "du verkar inte förstå?". Ungefär samma sak som när jag säger "Du kanske är trög".

du ville inte diskutera mer. jag bad dig att leta upp inlägget där jag, enligt dig, skrivit att du är trög. en slutsats baserad  på att du inte verkade förstå, inte ett personangrepp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: skrivit att du är trög.

Du har aldrig skrivit det? (Och jag har ALDRIG påstått att du skrivit så!) Men du har skrivit att jag tror att allt kretsar kring mig själv och att det är roligt att jag "inte fattar" att *något (jag minns inte mer, men minns att du tyckte det var kul att driva på min bekostnad). Och jag hittade tråden men den är raderad 🙂 så där hade du tur! 

Ser att du bland annat skrivit "amsi: inväntar icke-uppmärksamhetskåthet och irrationalitet"

du kallar mig uppmärksamhetskåt och du har gjort det vid ett annat tillfälle också. På vilket sätt är det mer ok än att jag frågar om du är trög? Jag frågade, antog inte - som du brukar göra. Och du vet vad jag menade medan jag känner att du menar att hela jag är jobbig, irriterande osv. och du ska JÄMT påpeka det. Som om jag ens bryr mig... Men verkar ju som att du vill ha en massa reaktioner från mig och det får du när du, i princip, ska se vad det senaset jag skrivit är - för att avgöra om det går att klanka ned på det lr ej Förvirrad

De enda gångerna jag hamnat i en "diskussion" med dig är då du frågat mig ngt som jag redan svarat på. Typ "du vet väl att himlen är blå?" sådant har du frågat. Självklara grejer. Eller så har du infogat ngn random kommentar om att jag "inte förstår" eller att "åh hon vet inte att vi provocerar henne, ugh -.-".
Sedan minns jag en gång då jag börjat och det var när jag illustrerade ".l." typ. Och det var inte elakt menat, det var bara för att provocera - eftersom att du & Fruliten jämt gjorde det.

Vad mer är det du vill reda ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Du har aldrig skrivit det? Men du har skrivit att jag tror att allt kretsar kring mig själv och att det är roligt att jag "inte fattar" att *något (jag minns inte mer, men minns att du tyckte det var kul att driva på min bekostnad). Och jag hittade tråden men den är raderad 🙂 så där hade du tur! 

Ser att du bland annat skrivit "amsi: inväntar icke-uppmärksamhetskåthet och irrationalitet"

du kallar mig uppmärksamhetskåt och du har gjort det vid ett annat tillfälle också. På vilket sätt är det mer ok än att jag frågar om du är trög? Jag frågade, antog inte - som du brukar göra. Och du vet vad jag menade medan jag känner att du menar att hela jag är jobbig, irriterande osv. och du ska JÄMT påpeka det. Som om jag ens bryr mig... Men verkar ju som att du vill ha en massa reaktioner från mig och det får du när du, i princip, ska se vad det senaset jag skrivit är - för att avgöra om det går att klanka ned på det lr ej Förvirrad

De enda gångerna jag hamnat i en "diskussion" med dig är då du frågat mig ngt som jag redan svarat på. Typ "du vet väl att himlen är blå?" sådant har du frågat. Självklara grejer. Eller så har du infogat ngn random kommentar om att jag "inte förstår" eller att "åh hon vet inte att vi provocerar henne, ugh -.-".
Sedan minns jag en gång då jag börjat och det var när jag illustrerade ".l." typ. Och det var inte elakt menat, det var bara för att provocera - eftersom att du & Fruliten jämt gjorde det.

Vad mer är det du vill reda ut

jag har bett om ursäkt till dig tidigare. hur kan du hitta en tråd om den är raderad?

tycker fortfarande att det är tråkigt att du inte tar in det jag skriver, buntar ihop mig med fruliten, och fortsätter vara otrevlig. du ville inte diskutera mer, men nu är det okej? du ljög om att jag hade skrivit en sak jag inte har skrivit, en hel mening hittade du på.det är ett diskussionsforum, där man diskuterar. alla kan inte hålla med dig. och du behöver inte bete dig illa. du blev tillsagd av en moderator i den här tråden, och det var inte utan anledning. jag tror inte att du hade tagit så illa upp och dragit igång en diskussion där du är otrevlig och går till angrepp om du inte hade brytt dig. jag skrev bara att jag hade en gammal skolkamrat som var med i idol, och frågade varför du antog att jag skulle bete mig illa mot dig direkt du skrev någonting.

du har skrivit att du inte vill diskutera, och du håller dig inte till ämnet och hittar på grejer, så jag ser ingen mening med att fortsätta diskutera när du ändå inte vill. jag har inte skrivit att jag ska "reda ut" någonting. läs istället för att hitta på vad jag sagt. hoppas att du mår bättre snart. ha det bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hur kan du hitta en tråd om den är raderad?

har ju citerat dig.

amsi: du har skrivit att du inte vill diskutera

ja, för det tillfället ville jag inte för ja orkade inte.

amsi: jag har inte skrivit att jag ska "reda ut" någonting.

Spelar ingen roll om du skrivit det eller inte, vi diskuterar det här för att reda ut ngt, lr hur?


   
SvaraCitera