Aviseringar
Rensa alla

Pojkar, var beställer ni era kläder ifrån?


Ämnesstartare

Jag köpte från http://www.bubbleroom.se/ för ett tag sen.


   
SvaraCitera

Roll on:

Njää, har bara tittat in där en gång, lokalen var dålig (som en lång korridor med kassan längst bak, kände mig iakttagen hela tiden) och största skillnaden var att de hade fler tröjor med skelettmotiv och liknande plus "extremare" kängor. Inte särskilt snygga heller.

Hahaha, jaha, typ "emokläder" istället för det Shock har?
Men ... lustig lokal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm + bandtröjor.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Hahaha, jaha, typ "emokläder" istället för det Shock har?

Inte riktigt, ser ut som något som skulle kunna vara på ett Iron Maiden-album. Värsta är att bilderna på tröjorna är maskinsydda, inte tryck.


   
SvaraCitera

Roll on:

Inte riktigt, ser ut som något som skulle kunna vara på ett Iron Maiden-album. Värsta är att bilderna på tröjorna är maskinsydda, inte tryck.

Haha! Vad dumt. Men aja, tur att Göteborg inte har den affären då.. Fast det hade inte spelat mig någon roll, när jag tänker efter, då jag bara handlar second hand nu för tiden. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

www.yoox.com
www.zoovillage.se
www.casualclothing.dk

Det är dom internetsidorna jag har beställt från


   
SvaraCitera

En kille i min klass köper kläder ifrån junkyard.se


   
SvaraCitera

Det finns en site som är under uppbyggnad men som listar det senaste om mode, trender och häftigaste webbutikerna som säljer kläder online.

http://www.kladeronline.net


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Junkyard.se är allt som behövs. Alltid bra kvalle[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest Cali


   
SvaraCitera

BESTÄLLER? VAD HÄNDE MED AFFÄRER?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Roll on:

Njää, har bara tittat in där en gång, lokalen var dålig (som en lång korridor med kassan längst bak, kände mig iakttagen hela tiden) och största skillnaden var att de hade fler tröjor med skelettmotiv och liknande plus "extremare" kängor. Inte särskilt snygga heller.

Du kanske skulle ha kollat lite mer vad som fanns i affären än att bara vara negativ. Du glömde att gå ner i källaren där det finns ett jätte stort utbud av band t-shirts plus mycket mer. Och naturligtvis finns det massvis med döskallemotiv och "extrema kängor" eftersom det är den typen av butik. Ett tips är att du kanske ska hålla dig till hm och jc nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

www.topstreetwear.com


   
SvaraCitera