Aviseringar
Rensa alla

pojkar?


OF 5:

initiativ


   
SvaraCitera

Initiativ


   
SvaraCitera

Bryr mig inte. Sex är för primater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

initiativ

hehe brukar inte ha några problem med det[bigsmile] Men ja ahr fått för mig lite att killen känner sig lite trängd eller vad man ska säga om tjejen tar för mycket intiativ oh att de egentligen vill va de som tar intiativet.


   
SvaraCitera

Fy fan:

ligga stilla som ett offer.

[crazy] de är jobbigt när de rullar iväg [no-no]


   
SvaraCitera

Flodhästen:

de är jobbigt när de rullar iväg

[confused]


   
SvaraCitera

Girliee:

Men ja ahr fått för mig lite att killen känner sig lite trängd eller vad man ska säga om tjejen tar för mycket intiativ oh att de egentligen vill va de som tar intiativet.

nej då. men du behöver ju inte göra de varje gång


   
SvaraCitera

Girliee:

Men ja ahr fått för mig lite att killen känner sig lite trängd eller vad man ska säga om tjejen tar för mycket intiativ oh att de egentligen vill va de som tar intiativet.

Seriöst dock så finns det INGET som är värre en att ha sex med en död fisk, så oroa dig inte. Har du själv känt dig trängd för att killen tagit för mycket initiativ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Har du själv känt dig trängd för att killen tagit för mycket initiativ?

nej.. men har fått för me att killar gillar att få kämpa lite för att få tjejen i säng


   
SvaraCitera

Girliee:

nej.. men har fått för me att killar gillar att få kämpa lite för att få tjejen i säng

Tror majoriteten av killarna inte bryr sig eller helt enkelt stör sig på om tjejer leker svårfångade [rolleyes]


   
SvaraCitera

Girliee:

men har fått för me att killar gillar att få kämpa lite för att få tjejen i säng

KamikazeTomten:

Tror majoriteten av killarna inte bryr sig eller helt enkelt stör sig på om tjejer leker svårfångade [rolleyes]

Word.

Det skapar osäkerhet, vilket resulterar i diss. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska fortsätta fixa sig, visa att man attraherad, suga utan att han måste be om det, vara porrig, jucka tillbaks, fråga vad han vill ha, ge honom some love 🙂 Testa lite saker man kanske läst om på UM [rolleyes] I dunno


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Förmodligen ta initiativ och inte ligga stilla som ett jävla offer.

[y]


   
SvaraCitera

fan bryr jag mig.


   
SvaraCitera

Girliee:

men har fått för me att killar gillar att få kämpa lite för att få tjejen i säng

tja, men handlar det inte isf INNAN man hamnar i sängen? när du väl är där är det bara till att tuta & köra


   
SvaraCitera