Aviseringar
Rensa alla

Pojken som kallades DET.


Ämnesstartare

Den bästa boken helt klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad handlar den om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En pojk som ha en sjuk morsa som.....
LÄS DEN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt bra, typ de enda böckerna jag gillar öht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska läsa..... nån gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej kasper 😛 //mandie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har läst dem. Jag grät vid ett par tillfällen, det var så fruktansvärt hemskt! Till exempel när han skulle städa i badrummet :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

också läst. sjukt hemskt. om allt böckerna säger är sant så känner jag verkligen medlidande för pojken, helt sinnesjukt vad han fick gå igenom. usch! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kackejagvet:

Alla som har läst dem. Vad tycker ni om dem?

Förjävlig. Tragiskt att man är medveten om att det dessutom händer för flera personer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag KUNDE verkligen inte sätta ner den boken när jag väl började läsa den.. och det är sannerligen ett bra betyg då jag verkligen inte är någon storläsare direkt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste delar av första boken, men gav snart upp då jag fann den så uppenbarliga ironin i boken närmast löjeväckande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var det inte i den boken han var tvungen att äta massa varmkorvar och sen spy upp det och äta upp det igen, och sen spy upp och äta upp det igen.!?
FY FAN. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

jag tyckte faktiskt inte att den var så bra. okey historien är hemsk, men boken var helt enkelt dålig

I agree. Gillar egentligen inte sådana böcker överhuvudtaget, jag gillar att förtränga att vidrigheter händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte läst men i skolan kallar dom en tjej det för man inte visste könet på hon när hon började 7an (såg ingen skillnad)

haaah [badgrin]


   
SvaraCitera