Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän/flickvänsgenen?


Ämnesstartare

Nu tänker jag lägga fram en teori som jag har funderat på länge!

Visst måste det vara så att vissa människor har begåvats med en speciell gen som gör att de har lättare för att skaffa pojk/flickvänner?

Jag menar, jag har kompisar som praktiskt taget varit tillsammans med någon sen de föddes och har det naturligt liksom, och andra som aldirg varit tillsammans med någon.
Det ända logiska jag kan komma fram till är att det måste röra sig om någon form av gen som vissa får och andra inte får.
Låter inte det rimligt?


   
Citera

Det låter väldigt logiskt, eller nåt....


   
SvaraCitera

kanske på en helgfri söndag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Det låter väldigt logiskt, eller nåt....

så då finns det i princip ingen man kan göra för att påverka detta?[crazy]


   
SvaraCitera

Daisies:

så då finns det i princip ingen man kan göra för att påverka detta?[crazy]

Jag hoppas verkligen detta inte är seriöst xD då blir jag rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Jag hoppas verkligen detta inte är seriöst xD då blir jag rädd.

Haha, nej inte riktigt seriöst nej[bigsmile]
men vad är det som gör det? om det inte är genen så vet jag inte[crazy]


   
SvaraCitera

Daisies:

Det ända logiska jag kan komma fram till är att det måste röra sig om någon form av gen som vissa får och andra inte får.


   
SvaraCitera

Daisies:

Haha, nej inte riktigt seriöst nej[bigsmile]
men vad är det som gör det? om det inte är genen så vet jag inte[crazy]

ehhm, hur du beter dig? Hur mycket självförtroende du har och om du vågar bemöta en person på ett visst sätt. Också hur du verkar för andra människor, beteende och hur du rör på dig och massa annat skit.


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

Daisies:

Låter inte det rimligt?

Nej. Jag borde ju definitivt ha den genen som gör mig till en opassande pojkvän. Jag har varit singel i över åtta år, har inte rört en tjej på något sexuellt eller romantiskt sätt sen det tog slut med mitt ex. Tills jag träffade min nuvarande flickvän.

Så det är nog ingen gen, och om det är det så är jag väl undantaget som bekräftar regeln.


   
SvaraCitera

Skulle det var så handlar det nog snarare om ett komplext samspel mellan gener än en enda. Jag tycker snarare att det är så att vissa helt enkelt desperat letar helat tiden och tar första bästa som inte ser för jävla ful ut och sen kör på det i ett par månader och sedan byter de. Har man sunda krav får man inte partner särskilt snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

ehhm, hur du beter dig? Hur mycket självförtroende du har och om du vågar bemöta en person på ett visst sätt. Också hur du verkar för andra människor, beteende och hur du rör på dig och massa annat skit.

jag tycker ändå att genen låter mer troligt![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

letar helat tiden och tar första bästa som inte ser för jävla ful ut och sen kör på det i ett par månader och sedan byter de.

Låter som mina vänner. Det känns så jävla onödigt att ha en flickvän bara för att man ska ha det liksom. Varför inte hitta en flicka som man verkligen tycker om och satsa allting på ett kort?


   
SvaraCitera

Jag skriver upp för din något dumma teori... För den stämmer i mitt fall, undantagsfall eller ej.[cool]


   
SvaraCitera