Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän fyller 18 - tips på kul present?


Ämnesstartare

Tjenamors! Nu är det såhär att min pojkvän (som jag vart tillsammans med i ca ett halvår) fyller 18 år nästa vecka, och då är min fråga vad jag ska tänkas köpa/fixa ihop åt honom? 

Jag är öppen för alla förslag och skulle helst vilja ge honom en upplevelse som vi båda kan vara med på, vilket jag tycker skulle vara roligare än att ge honom en fin skjorta(även om det kanske blir min sista utväg).

Jag tänkte mig i alla falla att vi kunde åka till en grann stad och göra något kul sen käka middag och sen sova på hotell. Men grejen är bara den att min budget ligger på max 1200:-....

Jag är 19 år och har tillgång till bil så är det någon seriös person som vet vad jag kan hitta på åt honom? Vad vill man som 18-årig kille ha utav sin flickvän? Jag vill inte vara tråkig, utan snarare hitta på något sukt och minnes fyllt. Tips? Party


   
Citera

gick på opera med min partner när vi var 18, haha. det var första gången för båda. vi var nyfikna på det. fett trevligt. 


   
SvaraCitera

röstar för att göra något tillsammans iaf!


   
SvaraCitera

minkompis lagade värsta trerättersmiddagen och skämde bort sin partner hemma hos henne när han fyllde år. gör ngt mysigt som visar att du uppskattar honom.


   
SvaraCitera

En upplevelse ihop är aldrig fel. Till ett ex köpte jag biljetter åt oss till sunny standup, mycket kul och uppskattat.


   
SvaraCitera

kokain


   
SvaraCitera