Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän gör Lumpen


Ämnesstartare

Hej.
Jag har en pojkvän sedan ca 2 månader tillbaka och vi funkar fint tillsamans, vi har ett långdistansförhållande. Men nu är det såhär att han ska göra lumpen. Jag har inte sagt något negativt om det, för att jag tycker att det är jättekul att han vill göra lumpen. Men jag funderar bara på att vi kanske kommer att glida isär, med tanke på att han kanske kommer vara så fokuserad på det han gör att han "glömmer bort" mig och det faktum att han kommer göra detta i ett helt år?
Är det någon som har eller har haft en pojkvän/flickvän i Lumpen som kan berätta sin historia?
tack för seriösa svar [smile]


   
Citera

inte för att avskräcka eller något men de polare jag har som hade förhållanden när de gick in i lumpen tog det slut för, de va ju hemma sällan och hade inte stor möjlighet att hålla kontakten.


   
SvaraCitera

drothina:

tack för seriösa svar

Tror allvarligt talat att det kommer ha motsatt effekt, om han nu verkligen gillar dig.
Han kommer ju sakna dig en hel del menar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drothina:

Är det någon som har eller har haft en pojkvän/flickvän i Lumpen som kan berätta sin historia?

gjorde själv lumpen och hade en flickvän en del av den tiden. det känns som risken att han glömmer bort dig känns ganska liten hur fokuserad han än är på det han gör kommer det att kommer han mest troligt att sakna kvinlig närhet(mycket).


   
SvaraCitera

drothina:

Är det någon som har eller har haft en pojkvän/flickvän i Lumpen som kan berätta sin historia?

När jag gjorde lumpen så var det väldigt många förhållanden som bröts upp. [n]
Men det var ju de som höll också. [y]
Hur som helst så tror jag att det är påfrestande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Tror allvarligt talat att det kommer ha motsatt effekt, om han nu verkligen gillar dig.
Han kommer ju sakna dig en hel del menar jag.

OBS troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Han kommer ju sakna dig en hel del menar jag.

jo, men det är ju så det funkar vanligtvis nu också eftersom vi bor långt ifrån varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

inte för att avskräcka eller något men de polare jag har som hade förhållanden när de gick in i lumpen tog det slut för, de va ju hemma sällan och hade inte stor möjlighet att hålla kontakten.

ja det är ju sant, men vi träffas ju ändå inte varje dag.. inte varje vecka eller t o m månad ens antar jag


   
SvaraCitera
smisk

Ni har väl redan ett distansförhållande, så det skulle väl inte kunna bli mycket värre? Och det menar jag inte på ett negativt sätt.


   
SvaraCitera

drothina:

ja det är ju sant, men vi träffas ju ändå inte varje dag.. inte varje vecka eller t o m månad ens antar jag

nej men ni har väl någon form av kontakt med varandra varje dag?


   
SvaraCitera

Lumpen är ett av förhållandets stora prövningar. De som klarar av lumpen och förhållandet kan uppleva mycket tillsammans. Inte för att vara taskig så har ni inte rotat er i varandra så bered dig på det värsta.[smile]


   
SvaraCitera
elinc

Min syster råkade ut för det med sin pöjk, men det gick jättebra ändå för dom två tillsammans!

drothina:

tack för seriösa svar [smile]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Ni har väl redan ett distansförhållande, så det skulle väl inte kunna bli mycket värre? Och det menar jag inte på ett negativt sätt.

mm [smile] [smile]

Stephen:

nej men ni har väl någon form av kontakt med varandra varje dag?

nästan varje dag, ibland hoppar vi över en dag, ibland massor av sms och långa telefonsamtal på en dag... [cool]


   
SvaraCitera

drothina:

nästan varje dag, ibland hoppar vi över en dag, ibland massor av sms och långa telefonsamtal på en dag... [cool]

haha ok slappt. men ta det som det kommer. går ju inte veta nånting i förväg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

nej men ni har väl någon form av kontakt med varandra varje dag?

inte så att dom inte komer att kunna ha det då han rycker in i lumpen.

FÖ tror jag att han bör vara räddare för att förlora dig. det ät du som kommer att bli raggad på av en massa killar under tiden han bor med ett gäng svettiga grabbar..


   
SvaraCitera