Aviseringar
Rensa alla

pojkvän, hur?


Ämnesstartare

jajamensan! denna tråd tas upp igen! har läst ett antal trådar på detta ämne, ingen jag tyckt vart särkilt bra dock :/

jodå, till ämnet, denna fråga har jag och mina kompisar disskuterat OTALIGA gånger! pojkvän visst! hur ? ja det är frågan!

hur gör man? asså jag är inte desperat eller något, vill bara veta vad ni har att säga om saken 😉

dessa killar är så himla svåra att förstå sig på kan jag tycka! ena stunden vill de en sak, gör de en sak. för att nästa totalt vilja en helt annan! man vet aldrig riktigt vart man har dem! :O

så, vi får se om vi kan få lite bra svar på denna fråga som säkert VARJE tjej ställt sig ett antal gånger! 😉


   
Citera
Ämnesetiketter

Du tar killen på kuken och säger att du vill knulla med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh
har aldrig planerat eller letat efter pojkvän (tror inte det funkar så heller om jag ska vara ärlig), har bara blivit så liksom


   
SvaraCitera

Finns inget svar.
Jag antar väl att man först är vänner och sedan kommer allt närmare varandra.
Glöm allt skit som du har sett i Glamour, Gossip Girl eller Desperate Housewives.


   
SvaraCitera

man strävar ej efter att få någon men visar sina feta moves när ngn värdig kandidat dyker upp[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWAGGER:

dessa killar är så himla svåra att förstå sig på kan jag tycka!

Vilka är "dessa killar"? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man har nt justin biebershirts på sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du börjar med att hitta en person motsatt kön som anser att du har tillräckligt med goda egenskaper för att ni ska kunna ha en relation över huvud taget. Sedan visar du din tilltänkte partner att dina egenskaper är ett bra komplement och att ni passar varandra. simple as that.

SWAGGER:

dessa killar är så himla s

Du ska inte tro att dessa tjejer är ett dugg enklare att förstå sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I din ålder är de flesta killar så, skitbarnsliga och jobbiga. De växer ikapp sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

öh
har aldrig planerat eller letat efter pojkvän (tror inte det funkar så heller om jag ska vara ärlig), har bara blivit så liksom

+1.

Men ja, en bra början kan vara att förneka att du gillar Justin Bieber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I din ålder är de flesta killar så, skitbarnsliga och jobbiga. De växer ikapp sen!

Om de är motsatsen när de är i den åldern, blir de då barnsliga och jobbiga när de blir "vuxna"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Om de är motsatsen när de är i den åldern, blir de då barnsliga och jobbiga när de blir "vuxna"?

Kanske, eller så håller de sig så. Fast vet en som blivit så [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehhhhhhhhhhh
det e ju pojkvännerna man har koll på
snarare innan man blir tsm dvs dejtstadiet som e fuckat

om han fortf e fuckat efter ni kommit överens....

jaaaaaaaa då e de synd omd ig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker oftast att det är när man slutar leta efter en partner som man träffar någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan börja med att byta ut den där Biebertröjan, annars är du tyvärr körd.


   
SvaraCitera