Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän = krogen


Ämnesstartare

Min pojkvän fyller snart 18 år och jag förstår att han vill gå ut på krogen vilket är självklart och jag vet att jag kommer vara lite avis på honom men jag kan inte göra så mycket åt de men undrar om någon av er har någon erfarenhet av de? asså ja om ni fattar[crazy], han har sagt att han kommer vara upptagen på vardagen pga skolan och fotboll men om man ska till krogen på helgerna så när kan vi träffats då liksom åhhhhhhhhhhhhhhh? jag är själv bara 17(93:a


   
Citera

Krogen är dyr. Han kommer inte ha råd att gå ut om han går ut varje helg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han kanske är rik


   
SvaraCitera

nackabarn:

17(93:a


   
SvaraCitera

Han spelar väl inte fotboll varje dag och lär väl knappast gå till krogen på förmiddagen?


   
SvaraCitera

nackabarn:

han har sagt att han kommer vara upptagen på vardagen pga skolan och fotboll men om man ska till krogen på helgerna så när kan vi träffats då liksom

Men snälla. Om jag bryr sig om dig alls kommer han inte gå till
krogen varje helg, utan spendera någon med dig istället.


   
SvaraCitera

låt han festa så mycket han vill[no-no] asjobbigt när ens vänner inte får festa av sina tjejer[shake]


   
SvaraCitera

varje helg... Det är lite att ta i faktist
om han inte har ett jobb ?

köttfärssås:

Krogen är dyr. Han kommer inte ha råd att gå ut om han går ut varje helg


   
SvaraCitera

Han lär gå ut på krogen i början då han har blivit 18 jordsnurr men efter ett tag kommer detta att avta. Vid 18 och 3-4 månader börjar man längta efter hemmafester igen.


   
SvaraCitera

kul om han väljer krogen framför dig [smile]


   
SvaraCitera

nackabarn:

ut på krogen vilket är självklart

ehm nej 😛
jag har bara varit på krogen en gång sen jag fyllt 18...
sen att jag är nykterist kanske spelar roll där ;P

men bara för att han har fotboll, skola och nu fyllt 18 betyder det inte att han kommer umgås mindre med dig.


   
SvaraCitera

väljer han krogen före dig är han ändå inget att ha


   
SvaraCitera

Är det nåt konstigt över att man vill ha ett liv bortom sin tjej? shit vad fjolligt, skaffa en hund eller nåt


   
SvaraCitera

OF 5:

väljer han krogen före dig är han ändå inget att ha


   
SvaraCitera

bara för att man fyllt 18 betyder det inte automatiskt att man alltid vill hänga på krogen


   
SvaraCitera