Aviseringar
Rensa alla

pojkvän material


Ämnesstartare

Jag gillar en tjej riktigt mycket men hon gillar mig bara som kompis. Jag vet att hon är svår att få och hon diggar inte killar som håller på med kriminallitet o så, hon ser mig bara som kompis hur får jag henne att se mig som mer än kompis, hur hoppas man över tröskeln där?


   
Citera
reben

sluta upp med kriminaliteten är ett första råd. det är bra av många anledningar.

i övrigt får du väl hänga mer med henne, göra saker hon gillar osv, få henne att fatta att du e en soft kille. men funkar det inte så ja, då är hon ju inte intresserad helt enkelt. man kan inte få alla

du kan ju även berätta hur du känner för henne om det finns läge. annars kanske hon ba inte fattar att hon inte bara är kompis för dig


   
SvaraCitera

Vad gör du för nåt som är kriminellt? 


   
SvaraCitera

Aventador: hon diggar inte killar som håller på med kriminallitet

Gillar att detta ses som en hobby, eller något typ av karaktärsdrag som kan vara attraktivt i vissas ögon.
Inte bara hos trådskaparen men i stora delar av tonårskretsarna i landet idag.

Att "hålla på med kriminalitet" är inte som att hålla på med fotboll eller hålla på med fotografi, det är inget uppskattat och kommer bara att sätta käppar i hjulen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller inte på med kriminallitet, tänkte bara berätta att hon inte är gangster brud så jag enklare får hjälp


   
SvaraCitera

Kommentaren över visar precis det jag menade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Kommentaren över visar precis det jag menade

Bryr mig inte om kriminallitet, hjälp mig att inte bli tjejen istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

....


   
SvaraCitera

Aventador: hon diggar inte killar som håller på med kriminallitet

I call bullshit


   
SvaraCitera

Aventador: berätta att hon inte är gangster brud så jag enklare får hjälp

Väldigt viktig information, nu kommer du verkligen att få råd som kommer hjälpa dig i rätt riktning! Glad


   
SvaraCitera

reben:
sluta upp med kriminaliteten är ett första råd. det är bra av många anledningar.

i övrigt får du väl hänga mer med henne, göra saker hon gillar osv, få henne att fatta att du e en soft kille. men funkar det inte så ja, då är hon ju inte intresserad helt enkelt. man kan inte få alla

du kan ju även berätta hur du känner för henne om det finns läge. annars kanske hon ba inte fattar att hon inte bara är kompis för dig

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

Aventador:
Jag gillar en tjej riktigt mycket men hon gillar mig bara som kompis. Jag vet att hon är svår att få och hon diggar inte killar som håller på med kriminallitet o så, hur får jag henne att se mig som mer än kompis, hur hoppas man över tröskeln där?

Om hon inte är intresserad av dig så får du leva med det, leta efter någon annan brud iaf.
Först säger du att du håller på med kriminalitet sedan så förnekar du det, hur ska du ha det egentligen?
Det finns inga trösklar man kan komma över om man är friendzonad men i specialfall kan du kanske få henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Om hon inte är intresserad av dig så får du leva med det, leta efter någon annan brud iaf.
Först säger du att du håller på med kriminalitet sedan så förnekar du det, hur ska du ha det egentligen?
Det finns inga trösklar man kan komma över om man är friendzonad men i specialfall kan du kanske få henne.

Blev du tappad som liten? Håller inte på med kriminallitet? Okej 


   
SvaraCitera

Aventador:

Blev du tappad som liten? Håller inte på med kriminallitet? Okej 

Nej, har du? Du sa ju först att du höll på med det, sedan så förnekade du det. Det var ju Du som skrev det först, annars så hade du kunnat skriva att du är gangsta från början så behövde ingen kommentera det. Det är bra att tänka innan man skriver/säger något Blink
Bra, då har vi det överstökat.
PS: Jag är otrevlig mot dig nu för att du är det mot mig, om du ändrar ton så gör jag det, bara så att du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Nej, har du? Du sa ju först att du höll på med det, sedan så förnekade du det. Det var ju Du som skrev det först, annars så hade du kunnat skriva att du är gangsta från början så behövde ingen kommentera det. Det är bra att tänka innan man skriver/säger något Blink
Bra, då har vi det överstökat.
PS: Jag är otrevlig mot dig nu för att du är det mot mig, om du ändrar ton så gör jag det, bara så att du vet.

Kan du vara snäll och citera där jag skrev att jag håller på med kriminalitet? 🙂


   
SvaraCitera