Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän - negativ energi.


Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Jag skulle nog tycka det vore svårt att träffa någon som var tvärt om. Skulle göra ont. 🙁

Det är väl lite så han känner också. Men han säger inte att han inte vill att jag röker för att han älskar mig, utan han säger tvärtom. Att jag inte ska röka för jag är helt dum i huvudet och en jävla fitta .. ungefär. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Festar jag utan honom så tror han att jag flyger till månen eller något. Han vill vara där och hålla koll på mig så att jag inte försvinner, men ska han nu göra det så tycker då jag att han kan vara lite trevlig och vara glad med mig.

Aha, han är grinig och negativ för att han egentligen inte vill vara där ju, inte så ologiskt. Tycker att han ska börja lita på att du inte "försvinner" och slippa gå till ställen han inte vill vara på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Tycker att han ska börja lita på att du inte "försvinner" och slippa gå till ställen han inte vill vara på.

Jo, det tycker väl jag med. Vill han inte vara där och det är så tråkigt så behöver han inte det. Men det vägrar ju han förstå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Du är ju äcklig, du förtjänar inte honom. Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och dumpar dig!

Oj, vad du är sååååååååååååååååååå rolig [tired]

PeppeNilla:

Jo, det tycker väl jag med. Vill han inte vara där och det är så tråkigt så behöver han inte det. Men det vägrar ju han förstå..

Jag tror att han är negativ för att du kanske inte säger åt han ordentligt? Att du "accepterar" det typ? [cute]
Gillade han dig skulle han liksom inte kalla dig för dum i huvet bara för att du inte råka höra något, det är ologiskt.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Oj, vad du är sååååååååååååååååååå rolig [tired]

Vad? [confused]
Jag var fullkomligt seriös. Är väl allmänt känt att den där bruden inte har alla indianer i sin kanot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Vad?
Jag var fullkomligt seriös. Är väl allmänt känt att den där bruden inte har alla indianer i sin kanot.

Du är dum på riktigt alltså [smile]
Den som inte har "alla sina indianer i sin kanot" är du, gubben lilla. Hon är iaf inte lika patetisk som du som startar en tråd och ber random folk komma hem till dig och hålla dig sällskap för att du är ensam, + att du la till ditt mobilnr, haha [party]


   
SvaraCitera

Låter inte så sunt, jag trodde att er förhållande gick ut på att ha kul tillsammans och att trivas ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

jag tycker han gör fel

Bra utgångspunkt för en diskussion. Dy kanske kan börja med att respektera hans önskemål och sen klaga på att han är grinig och trist.. Sen är vi killar tydligen lite tröga med så du får planera din komunikation lite typ :p


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Du är dum på riktigt alltså [smile]
Den som inte har "alla sina indianer i sin kanot" är du, gubben lilla. Hon är iaf inte lika patetisk som du som startar en tråd och ber random folk komma hem till dig och hålla dig sällskap för att du är ensam, + att du la till ditt mobilnr, haha [party]

Aj! mitt hjärta [sad] [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Aj! mitt hjärta[sad][cry]

Förlåt [cute] .. Men tänk hur det känns för henne när du skriver så [no-no]


   
SvaraCitera

dumpa skiten, verkar vara ett riktigt jävla svin


   
SvaraCitera

PeppeNilla:

Det är väl lite så han känner också. Men han säger inte att han inte vill att jag röker för att han älskar mig, utan han säger tvärtom. Att jag inte ska röka för jag är helt dum i huvudet och en jävla fitta .. ungefär. ^^

Oj, väldigt dåligt och otrevligt sätt av honom att säga det på. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Jag vill ha han resten av mitt liv

Låter ju smart om han är en sur tråkig elak kuk. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du borde flytta till Arkansas istället.


   
SvaraCitera

Go pojkvän. hade min flickvän varit så hade jag gjort slut direkt. [tired]


   
SvaraCitera