Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän sover med tjejbästis


Ämnesstartare

Men herregud. Det är ju oacceptabelt.
Jag skulle slagit sönder honom. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan, han som hade hoppats på trekant


   
SvaraCitera

Om du har problem med att dom ska dela säng kan du väl säga det, så kan någon sova på soffan, eller så kan dom åtminstone sova skavfötters?


   
SvaraCitera

finns en risk att dem kan falla för varann vid nåt tillfälle


   
SvaraCitera

jonnax:

Skulle ni tolerera att er pojkvän sov med en tjejkompis/tjejbästis då inte ni var där?

Nej.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Skulle ni tolerera att er pojkvän sov med en tjejkompis/tjejbästis då inte ni var där?

nej, så länge dem inte sover bredvid varann så.. då skulle jag börja lacka [sad]


   
SvaraCitera

Ja, hade tvingat dom ha sex också, skulle inte stå ut med tanken på att dom sov i samma säng och inte på något sätt tog på varandra [zzz]


   
SvaraCitera

1. skulle antingen se till så de inte sov i samma säng
2. skulle tacka ja till erbjudande om att joina dom, kan väl vara trevligt att försöka få en bättre uppfattning om din pojkväns bästa vän+du kan hålla koll [crazy]


   
SvaraCitera

jonnax:

Skulle ni tolerera att er pojkvän sov med en tjejkompis/tjejbästis då inte ni var där?

Ja. [confused]


   
SvaraCitera

Det är ju inte säkert att de kommer att sova i samma säng eller ens i samma rum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonnax:

Skulle ni tolerera att er pojkvän sov med en tjejkompis/tjejbästis då inte ni var där?

Ja om personen går att lita på och är en bra pojk/flickvän. Men det är från person till person såklart, själv är jag inte speciellt svartsjuk så hade inte tagit det så illa.


   
SvaraCitera

jonnax:

Skulle ni tolerera att er pojkvän sov med en tjejkompis/tjejbästis då inte ni var där?

Ja, varför inte? Det är ju lite udda, men såklart jag skulle tolerera det. Jag är inte tillsammans med någon som jag inte har en bra relation med, och litar på till 99,9 %. Skulle inte finnas någon anledning att vara avundsjuk eller så.

När du säger sådär "då inte ni var där" klingar väldigt mycket "kontrollbehov" inte mina öron. Som om man inte litar att att ens partner är trogen. Jobbigt förhållande isf.


   
SvaraCitera

men han har ju erbjudit dig att sällskapa dem. du tackade nej. Nu bör du inte gnälla mer. Bara prata med honom och säg att det inte känns kalas att dom sover ihop, men att du litar på dem.


   
SvaraCitera

Oj, jag vet inte. Troligtvis hade jag blivit lite svartsjuk med tanke på att han hade varit kär i henne. Men de sover väl inte i samma säng iaf?


   
SvaraCitera

jonnax:

Skulle ni tolerera att er pojkvän sov med en tjejkompis/tjejbästis då inte ni var där

Skulle inte gilla det.


   
SvaraCitera