Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän tvingar sig själv kåt?


Ämnesstartare

Suri:

och vi har varit med varandra ett långt tag...

det blir så efter ett tag.. speciellt om ni knullat som kaniner i början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din fitta stinker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du måste prata med honom, det är antagligen bara han som vet varför han inte är kåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har blivit bög eller så har han träffat någon som är bättre i sängen än vad du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Män är sexmaskiner!


   
SvaraCitera

jo det kan bli så :/ den där spänningen, gnistan liksom försvinner.
Man får kämpa lite, kanske vara ifrån varandra och sen komma tillbaks med en leksak eller nya underkläder xP jag vet inte för jag e i samma situation.
hoppas det löser sig för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visa pics på dej naken så kan jag avgöra om det har något med din kropp att göra med att han inte blir kåt[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dendära:

han kanske va bajsnödig

Tror oxå på den [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grader av kåthet går i perioder, ungefär som mens. Jag ljuger inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InteOkej:

hoppas det löser sig för dig

har du nått liknade problemm 🙁 vad tråkigt 🙁 Men han sa nått igår att han inte är kpt pga att det är så mycket nytt nu :S han fick GH med trummor i går...sen anno 1404 ...men är det ett bra skäll tycker du eller är det att han kanske försöker bara ge mig en änkel förklaring ?


   
SvaraCitera

Suri:

nu så gör han inget med mig alls

Brudar borde lära sig att förr eller senare så blir vardagen just bara vardag.


   
SvaraCitera

Suri:

och vi har varit med varandra ett långt tag...

men ta en paus från varandra. ge han lite space. Vissa killar har lätt för att tröttna om man umgås för mkt. Det är obbigt men du ska inte helelr vara helt beroende av han. Ge han space. Låt han umgås med sina vänner ett tag. kanske en vecka eller nåt så han hinner få känna saknad. För umgås man för mkt kan det bli att han tvivlar på sina känslor.


   
SvaraCitera

Suri:

han fick GH med trummor i går...sen anno 1404 ...men är det ett bra skäll tycker du eller är det att han kanske försöker bara ge mig en änkel förklaring ?

Väntaväntaväntavänta... anledningen till att han inte är kåt är för att han vill spela tvspel?? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kodou:

han vill spela

Det har hänt förut att han har sakt att han blir aldrig kår eller vill nått annat när han har fått nått nytt spel eller nått sånt...då sitter han nästan 24/7 och spelar det ..


   
SvaraCitera

Suri:

han har fått nått nytt spel eller nått sånt...då sitter han nästan 24/7 och spelar det ..

Men wtf. Låter som ett typiskt fall av gamersjukan. Kan det vara så att han är spelberoende?


   
SvaraCitera