Aviseringar
Rensa alla

Pojkvän utsatt för övergrepp?!


+ Att det var längesedan det hände och han är en vuxen man som nog förstår att man ska söka hjälp för sådant, men om han å andra sidan är tlsm med ett barn så kanske han inte förstår det.
Hur mentalt utvecklad är man om man har ett förhållande med någon som är 17 liksom?


   
SvaraCitera

DoktorVinter:

Jag har en pojkvän som är 17 år äldre än mig

....där slutade jag ta det här på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med tanke på att alla är idioter här så känns det föga noga att svara. Men jag gör det ändå, jag svarar alla på en gång:

Vi är tillsammans fortfarande, åldersskillnaden spelar inte någon speciellt stor roll då vi inte direkt umgås hela tiden om man säger så. Man märker knappt av åldersskillnaden, och jag förstår inte hur ni kan vara så idiotiska när ni inte vet hur det är?

Okej om ni hade haft ett liknande förhållande men att det hade gått åt helvete. Ni har rätt till era åsikter men jag förväntar mig att åtminstone någon tar mig på allvar, jag förstår inte vad ni kan ha för slags liv när ni enbart sitter på internet och kritiserar andra hela, hela, hela tiden? Seriöst, skaffa hjälp. Det finns hjälp att få mot cyniska, dryga och allmänt usla människor.

Tack för er....hjälp.
Vi mår bra. Hej.


   
SvaraCitera

DoktorVinter:

Det finns hjälp att få mot cyniska, dryga och allmänt usla människor.

r hans p1is skrynklig?


   
SvaraCitera

DoktorVinter:

Hej

Du kan inte tvinga honom att prata om det. Har han inte tagit upp det tidigare så beror det ju antagligen på att han inte har något behov av det. Det var längesen och han har haft lång tid på sig att bearbeta det.

Och jag förstår inte på vilket sett du behöver "hantera" något som hänt honom för längesen, det har ju inget med dig att göra. Och han är ju samma människa innan du fick reda på't, fortsätt bara som vanligt och behandla honom som du gjorde innan [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge ett råd om att han ska typ prata med en psykolog?
Finns väl inget du kan göra direkt, problemet är mellan honom och hans mamma och inte mellan honom och dig. Visa att du finns där om han behöver stöd. Det är väl typ det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är som sagt över nu, och vi har lagt det bakom oss.

En sak berättade jag inte när jag först postade inlägget: ANLEDNINGEN TILL ATT JAG VISSTE OM DET; var att han skrev det i sin dagbok på en sajt vi båda är medlem på, och han visste att jag bevakade hans dagbok. Han skrev det väldigt öppet men också poetiskt, och hans dagbok är öppen för aaaalla. Så jag kände att jag hade rätt att ta upp det när han själv var så öppen med det.

Han svarade ärligt att det han skrivit var sant men han sa inget mer sen. Sedan tog vi en paus. Sedan dess har vi inte pratat om det.

Så nu glömmer vi det. Tack.


   
SvaraCitera

DoktorVinter:

Så nu glömmer vi det. Tack.

Dan_the_ironman:

r hans p1is skrynklig?


   
SvaraCitera

DoktorVinter:

men jag förväntar mig att åtminstone någon tar mig på allvar

Finns ingen som är seriös på denna sidan flicka lilla[crazy]


   
SvaraCitera

Har ni gjort slut eller återgått till varandra?


   
SvaraCitera

isola:

Hur mentalt utvecklad är man om man har ett förhållande med någon som är 17 liksom?

[sad]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

[sad]

menar ju om man är 35 [no-no]


   
SvaraCitera

känner till ett par med större ålderskillnad. vet ej varför men jag gillart [cute]


   
SvaraCitera

isola:

menar ju om man är 35

Förstod det, men var lite kul ändå. [blush]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

det, men var lite kul ändå. [blush]

blev lite svettig där [sad][sad]


   
SvaraCitera