Aviseringar
Rensa alla

Pojkvänn fantiserar om ex under sex


Ämnesstartare

MissStalker:

ngn som har en lösning på det?

jag ar precis likadan som du.nan som har en losning?
om min man inte kommer nar vi har sex dor jag inombords,det ar starkt av dig att klara detta.du ar bra du!


   
SvaraCitera

MissStalker:

släppa det


   
SvaraCitera

Det gör väl alla, ändå [tard]


   
SvaraCitera

MissStalker:

HAr jag fel?? eller ska jag bara släppa det.

Du gör skäl för ditt namn stalkern!

Du borde släppa det, fast du borde fundera på en ny kille då den här e korkad.

Om han va smart skulle han fan ALDRIG nämna nått sånt där skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissStalker:

När vi gick upp en morgon så hade vi lite morgonmys jag somnade om lite efteråt och när jag gick upp upptäckte jag att han hade kollat porr direkt EFTER att han hade haft sex med mig

frågan är... kom han under sexakten med dej på morgonen innan han gick å satte sej för å glo på porr??
För det finns ju en anledning till att killarna glor på porr... (och tjejer oxå för den delen), att tillfredställa sej själva... att onanera framför! så enkelt är det.... och ganska uppenbart oxå om han nu bara lyckats komma 4ggr under ert 3 år långa fröhållnade??

Jag tycker att det är fel att "ersätta" sexet med sin partner med porrsidor och onanerande... om det sker på en sån nivå att sexlivet nästan helt uteblir. Om du visar att du e sugen... och han säger att han ej är det, och sen går därifrån och till porrsidorna, och antagligen runkar framför det... då bör du ta tag i det, om det nu sker OFTA. För han blir ju antagligen kåt då du visar att du är sugen.... men på nåt vis föredarar han porren, då måste han börja öppna sej lite och förklara tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead-Inside:

Galen flicka som sagt.

varför e hon galen? varför skulle hon INTE vara nyfiken och ifrågasättande när det visar sej att hennes kille ej kan komma ihop med henne, glor på porr direkt efter hennes intivativtagande och dessutom fantiserar om sina ex under sexakten.

Visst jag har inga bevis på att min pojkvän EJ fantiserar om andra brudar under sexakten.... men det vill jag heller inte veta. Jag gör det då inte...


   
SvaraCitera

störd snubbe


   
SvaraCitera

dumpa dirr.


   
SvaraCitera

Som många redan sagt så kan det ju vara så att han inte gillar dig längre. Om jag var du skulle jag nog dumpat han. Och så hade det vart smart av dig att inte fråga sånt, för det finns ju som sagt alltid en chans att man blir sårad. "Det man inte vet lider man inte av."


   
SvaraCitera

Pwned.


   
SvaraCitera

PHilippaPH:

Man kanske inte ska fråga saker man inte vill veta?

Du resonerar som en misshandlad och kuvad kvinna

ont:

mediakatt:

Din pojkvän är en idiot

Chickfactor:

dumpa dirr.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera