Aviseringar
Rensa alla

pojkvännen har ljugit


isola: Jag skulle snarare oroa mig för sjukdomar om jag vore du.

:s


   
SvaraCitera
kachin

isola: Jag skulle snarare oroa mig för sjukdomar om jag vore du.

Ett klassiskt isolasvar Hjärta

---

elinsimonsson: och känner ingen vidare lust att prata med honom för tillfället.

Inte så jättebra att vara helt tyst när du är sur/ledsen. Mycket bättre att du säger till honom. Berätta vad din vän sa och hur du reagerade. Det kanske inte alls stämmer. Eller så gör det det. Gå inte runt ensam och fundera på det bara. Är ni tillsammans ska ni ju kunna lita på varandra och prata om allt Glad


   
SvaraCitera

kachin:

Ett klassiskt isolasvar Hjärta

mm  är gammal och klok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Ett klassiskt isolasvar Hjärta

---

Inte så jättebra att vara helt tyst när du är sur/ledsen. Mycket bättre att du säger till honom. Berätta vad din vän sa och hur du reagerade. Det kanske inte alls stämmer. Eller så gör det det. Gå inte runt ensam och fundera på det bara. Är ni tillsammans ska ni ju kunna lita på varandra och prata om allt Glad

jag ringde och frågade innan , han nekade hela tiden men tillslut sa han : ja jag har haft sex med två innan dig. 
Blir bara besviken eftersom han alltid sagt till mig att det var speciellt....


   
SvaraCitera
kachin

elinsimonsson: ag ringde och frågade innan , han nekade hela tiden men tillslut sa han : ja jag har haft sex med två innan dig. 
Blir bara besviken eftersom han alltid sagt till mig att det var speciellt....

Hmm ja det var ju dumt av honom. Förstår absolut att du blir besviken, man vill ju kunna lita på sin partner. Vet du varför han inte var ärlig med dig? 


   
SvaraCitera

Ganon:

Minns att det var en liknande tråd fast omvänt för ett tag sedan. Då var det tjejen som hade ljugit för sin kille om hur många hon hade legat med och inte bara en gång, utan flera gånger. Då tog dock alla tjejens parti och tyckte att killen var en idiot etc etc. Säger ju en hel del om hur konsekventa folk är.

Det säger väl inget om min åsikt i frågan.


   
SvaraCitera

tevepro:

Det säger väl inget om min åsikt i frågan.

Det var inte specifikt riktat mot dig utan mer generellt.


   
SvaraCitera

det är inte speciellt att bli petad med en pinne i fittan


   
SvaraCitera

Ganon:

Minns att det var en liknande tråd fast omvänt för ett tag sedan. Då var det tjejen som hade ljugit för sin kille om hur många hon hade legat med och inte bara en gång, utan flera gånger. Då tog dock alla tjejens parti och tyckte att killen var en idiot etc etc. Säger ju en hel del om hur konsekventa folk är.

fast där var det väl mer att han förväntade sig att hon inte skulle ha legat med någon?


   
SvaraCitera

Det bästa är om ni säter er ner och pratar men sj skulle jag ha lite svårt för att lita på han om de e sant  så sjelva förtroendet skulle rasa lite


   
SvaraCitera

isola:

fast där var det väl mer att han förväntade sig att hon inte skulle ha legat med någon?

Nä, hon hade sagt i början att hon hade legat med tre pers innan honom och sen visade det sig vara över 20.


   
SvaraCitera
alex
 alex

Ja om man känner att det han sa var kärlek så kan han fejka andra saker med och visa (fejk Kärlek) men jag är glad att det kändes specielt för dig 😉 har inte haft sex vill ha snart ha det bra

elinsimonsson:
det är såhär , att jag har varit tillsammans med min pojkvän i drygt ett halvår. Han har sagt till mig att jag är den enda han haft sex med , han sa att han ville "göra det med någon det känns 100 procent rätt med", det har känts väldigt speciellt för mig. Nu har jag fått reda på att han har haft sex med två tjejer innan mig, inte av honom , utan av hans kompis (kompisen trodde att jag redan visste detta) . Blir hur besviken som helst, främst för att han har ljugit om det självklart. Är sur och ledsen på honom och känner ingen vidare lust att prata med honom för tillfället. Reagerar jag konstigt ? Hade ni också blivit besvikna ? 


   
SvaraCitera
alex
 alex

och ja jag hadde blivigt besvikn 🙁 insta alex_swag bor i eskilstuna

elinsimonsson:
det är såhär , att jag har varit tillsammans med min pojkvän i drygt ett halvår. Han har sagt till mig att jag är den enda han haft sex med , han sa att han ville "göra det med någon det känns 100 procent rätt med", det har känts väldigt speciellt för mig. Nu har jag fått reda på att han har haft sex med två tjejer innan mig, inte av honom , utan av hans kompis (kompisen trodde att jag redan visste detta) . Blir hur besviken som helst, främst för att han har ljugit om det självklart. Är sur och ledsen på honom och känner ingen vidare lust att prata med honom för tillfället. Reagerar jag konstigt ? Hade ni också blivit besvikna ? 


   
SvaraCitera

Jag tycker att vara otrogen är ett av det vidrigaste som finns, om min tjej hade jag lämnat henne direkt, kanske kollat med henne först hur och varför men om det var av anledningen att hon bara ville ha sex hade jag lämnat henne omedelbart. Tycker det är så fult med sånt.

Men det är jag och mina åsikter


   
SvaraCitera

HappyAmigo:
Jag tycker att vara otrogen är ett av det vidrigaste som finns, om min tjej hade jag lämnat henne direkt, kanske kollat med henne först hur och varför men om det var av anledningen att hon bara ville ha sex hade jag lämnat henne omedelbart. Tycker det är så fult med sånt.

Men det är jag och mina åsikter

Då är det ju tur att ingen har varit otrogen här.

Tycker inte om att han ljugit för dig, Elin. Inte okej. Fråga varför han gjorde det.


   
SvaraCitera