Aviseringar
Rensa alla

Pojkvännen klarar sig inte utan mobilen


Ämnesstartare

Ja, som rubriken lyder.
Min pojkvän har alltid mobilen på sig, vid matbordet, toan (det förstår jag), när vi kollar på film sitter han med den. Får mobilen mindre än 15% så går han t.ex. från tv:n och kommer inte tillbaka förrän mobilen har 100%, är man ute så vill jan hem när mobilen är typ död oavsätt om min har 100% eller inte. + att han alltid håller mobilen så man aldrig ser vad han gör på den, spc när en tjej skriver eller snapar, han kan gå från rummet innan han svarar på tjejen. Och nej, han är inte otrogen, det är jag helt säker på.

Jag blir så less på att han inte klarar sig utan den alls, att den är det viktigaste för honom jämt. Gör så att man känner att man inte är viktig alls för honom, bor dessutom en bra bit ifrån så vi kan bara ses på helger och lov och att han bara håller på med mobilen eller datorn gör mig ledsen

varför är det så? Finns det nått man kan göra åt det? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Hade jag varit du så hade jag först sagt till honom och hotat med att göra slut. Fungerar inte det så hade jag gjort slut... Sjukt respektlöst av honom å dissa dig för en djävla telefon. Hade kunnat leva hela livet utan telefon om jag fick vara hos den jag gillar...


   
SvaraCitera

Går ifrån sin brud för att svara en annan tjej, hade dumpat....


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Äsch, vissa är mer beroende av sina telefoner än andra. Åk på en utflykt tillsammans till en plats utan täckning så får han se att man kan roa sig utan mobilen. 🙂


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Ta upp detta med honom! Berätta att du känner dig bortprioriterad. 
Tar han sedan dig inte på allvar eller ingen förändring sker, så bör du kanske fundera över om det är ett förhållande du verkligen vill stanna i. 


   
SvaraCitera

va gör ens dessa människor med mobilen? fattar inte detta alltså, finns ju inte ens så mkt roligt att kolla på? nej usch ja åker hellre ut på sjön o njuter av att slippa civilisation än o glor på mobilen 


   
SvaraCitera

Om pojkvännen inte klarar sig utan mobilen kan du klara dig utan pojkvännen. 


   
SvaraCitera

Det finns en video på Youtube som heter look up ||Gary Turk-Spoken Word titta på den. Den här ett bra budskap. Den går en att tänka till


   
SvaraCitera