Aviseringar
Rensa alla

pojkvännen otrogen


Ämnesstartare

Usch och fy för pojkvänner som e otrogna. Flera gånger dessutom.
Min pojkvän berätta för mig igår att han har haft sex med ca 5 tjejer sen i augusti. Han skrev de i ett sms... Jag blev såklart jätteledsen efterssom han för ett tag sen berätta att han hade haft sex me hans gamla kk när vi hade haft kontakt i 1 månad och börjat få känslor för varan. Vi har varit "tsm" i ca ett år. Han bor 90 mil ifrån mig så vi har itne träffats men inga kommentarer om det efterssom det inte är det detta handlar om. Iaf, efter att han berättat om det med Malin så fråga ja honom ifall han hade haft det med fler och om han verkligen klarade att vara ärlig mot mig om sånna saker och ja det lovade han. Han skulle aldrig kunna vara otrogen mot mig..

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar verkligen honom och nu när det var bestämt att jag skulle komma till honom om en vecka, och vi har redan bokat biljett och sånt.
Kan man älska nån men ändå vara otrogen mot den?

Sry för långt inlägg men de blev så...


   
Citera

Ni är tillsammans med har _aldrig_ träffats? Tro fan att han ligger med andra då...


   
SvaraCitera

Var ju inte en engångshändelse direkt...
"Oj! Jag gjorde ett stort misstag - sex gånger om."
Nä så funkar det inte! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ni är tillsammans med har _aldrig_ träffats? Tro fan att han ligger med andra då...

Var inte det jag blev ledsen för, utan att han ljög mig rätt upp i ansiktet. Han snacka me mig samma kväll som han hade varit otrogen lixom..

Myksa:

Var ju inte en engångshändelse direkt...
"Oj! Jag gjorde ett stort misstag - sex gånger om."
Nä så funkar det inte!

Nää men jag vet inte vad ja ska göra för vi har redan bokat biljett och ja älskar han...


   
SvaraCitera

Låter som en trygg kille.


   
SvaraCitera

Du älskar inte honom! Distansförhollanden funkar inte!


   
SvaraCitera

aaliicee:

Nää men jag vet inte vad ja ska göra för vi har redan bokat biljett och ja älskar han...

Avboka biljett, sluta älska (eller tro att du älskar).
Det förstår du ju själv att det där inte kommer leda till något bra. Otrogen sex gånger och ljög till dig.
Det är alltid knepigt om man ska följa hjärtat eller förnuftet men i det här fallet vinner hjärnan kanske självklart.
Du ser också själv att en redan bokad biljett inte är något som helst argument att använda sig av.


   
SvaraCitera

Verka va en bra kille det där 😉 [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Låter som en trygg kille.

nä..

PHilippaPH:

Du älskar inte honom! Distansförhollanden funkar inte!

Jo de e ju de jag gör. Och jo dom kan funka.

Myksa:

Avboka biljett, sluta älska (eller tro att du älskar).
Det förstår du ju själv att det där inte kommer leda till något bra. Otrogen sex gånger och ljög till dig.
Det är alltid knepigt om man ska följa hjärtat eller förnuftet men i det här fallet vinner hjärnan kanske självklart. Du ser också själv att en redan bokad biljett inte är något som helst argument att använda sig av.

Men de känns så onödigt, ja kan ju åka dit som kompis för även om de tar slut mellan oss vill ja inte förlora kontakten me han.
Och ja tkr att de e ett bra argument för man får inte pengarna tbx och den va rätt dyr.

sculptura:

Verka va en bra kille det där 😉

absolut


   
SvaraCitera

Men allvarlift, du kan juh inte förvänta dig att han inte ska ha sex för en tjej han inte ens har träffat. Klart du kan träffa honom, men det kanske skulle funka med öppet förholland. Då sliper ni tjafsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Men allvarlift, du kan juh inte förvänta dig att han inte ska ha sex för en tjej han inte ens har träffat.

Jag förväntar mig inte det nej, men jag förväntar mig att han är ärlig mot mig när jag är det mot honom och det vet han.

PHilippaPH:

Klart du kan träffa honom, men det kanske skulle funka med öppet förholland. Då sliper ni tjafsa.

Det är inget för mig, jag är typen som har en kille och inte är otrogen mot honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliicee:

Jo de e ju de jag gör. Och jo dom kan funka.

jag skulle i alla fall inte lita på grabben om han knullat runt och speciellt inte om han bor 90 mil ifrån mig.. hitta en annan kille som är trogen och bor närmare![y]


   
SvaraCitera

Säg upp kontakten med honom, svinigt beteende är otroligt omoget och idiotiskt. Han förtjänar inte att träffa en tjej.


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PhilipÄlskarMig:

jag skulle i alla fall inte lita på grabben om han knullat runt och speciellt inte om han bor 90 mil ifrån mig.. hitta en annan kille som är trogen och bor närmare!

Nä men samtidigt tror ja inte att han kmr göra det igen för han har ångest som fan. och de fins inga killar för mig här.

sculptura:

Säg upp kontakten med honom, svinigt beteende är otroligt omoget och idiotiskt. Han förtjänar inte att träffa en tjej.

joo men han e underbar egentligen..


   
SvaraCitera