Aviseringar
Rensa alla

pojkvännen otrogen


aaliicee:

nä..

Det är det som gör honom intressant, antar jag? [wink]


   
SvaraCitera

aaliicee:

joo men han e underbar egentligen..

Nää. [n]


   
SvaraCitera

aaliicee:

Det är inget för mig, jag är typen som har en kille och inte är otrogen mot honom.

Jooo, men om det är öppet förhollande så är du juh inte otrogen![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliicee:

Nä men samtidigt tror ja inte att han kmr göra det igen för han har ångest som fan. och de fins inga killar för mig här.

killar är bra på att ha ångest men den håller inte så länge och sen gör dem om allt igen (det är som en ond cirkel). vi tjejer är lättlurade[n]


   
SvaraCitera

aaliicee:

och ja älskar han

Nej, det gör du absolut inte.

aaliicee:

Och jo dom kan funka.

Nej.

aaliicee:

absolut

Nej, det är inte en bra kille. Du är ju bra borta du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliicee:

Han bor 90 mil ifrån mig så vi har itne träffats men inga kommentarer om det efterssom det inte är det detta handlar om.

Klart att det spelar roll i sammanhanget, faktum är att det kan vara en avgörande faktor. Du älskar inte honom, du älskar den bild du målat upp av honom. Om den stämmer eller ej kan du inte veta förrän du träffat honom. När det nu visat sig att han inte verkar ta ert förhållande på allvar är det upp till dig att avgöra om du verkligen vill fortsätta hålla kontakten med honom. Personligen skulle jag radera människan från allt vad kommunikationsmedel heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Jooo, men om det är öppet förhollande så är du juh inte otrogen!

haha neej men det skulle bara kännas konstigt [crazy]

PhilipÄlskarMig:

killar är bra på att ha ångest men den håller inte så länge och sen gör dem om allt igen (det är som en ond cirkel). vi tjejer är lättlurade

Aah kanske

Majkiie:

Nej, det gör du absolut inte.

jo det gör jag. Du kan ju inte veta mina känslor?

Majkiie:

Nej.

jo

Majkiie:

Nej, det är inte en bra kille. Du är ju bra borta du.

Jag var ironisk faktiskt.

Observator:

Klart att det spelar roll i sammanhanget, faktum är att det kan vara en avgörande faktor. Du älskar inte honom, du älskar den bild du målat upp av honom. Om den stämmer eller ej kan du inte veta förrän du träffat honom.

Vi har haft kontakt i 4 år och pratat i telefon varje kväll under 1½ år typ. Jag har snackat me honom när han varit me kompisar, varit på fest ja alla möjliga sitvationer och jag tkr att jag känner honom...

Observator:

När det nu visat sig att han inte verkar ta ert förhållande på allvar är det upp till dig att avgöra om du verkligen vill fortsätta hålla kontakten med honom. Personligen skulle jag radera människan från allt vad kommunikationsmedel heter.

Men jag tror han gör det faktiskt, annars hade han kunnat dumpa mig.


   
SvaraCitera

aaliicee:

Nää men jag vet inte vad ja ska göra för vi har redan bokat biljett och ja älskar han..

HONOM! det heter honom, dessutom kan du väl inte älska en person du aldrig sett i verkligheten? förstår att du tycker om honom osv. Men ge upp snacket om att älska, du vet nog inte vad älska är.

Dessutom, om han knullat 5 brudar redan, varför skulle han inte göra det i fortsättningen? du fattar väl att en kille som bor så långt ifrån dig inte klarar av ett sånt förhållande?!


   
SvaraCitera

aaliicee:

*Text*

Nej, han älskar inte dig och du kommer aldrig kunna lita på honom, du förtjänar bättre och borde inte ens överväga att fortsätta prata med honom och än mindre att fara till honom. Du kan lita på att han hade gjort så mot dig om det hade varit du som varit otrogen.

aaliicee:

joo men han e underbar egentligen..

Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliicee:

Vi har haft kontakt i 4 år och pratat i telefon varje kväll under 1½ år typ. Jag har snackat me honom när han varit me kompisar, varit på fest ja alla möjliga sitvationer och jag tkr att jag känner honom...

Vänta nu, vill bara försäkra mig om att vi är på samma sida. Du har inte träffat honom öga mot öga, endast sett han på bild, samt pratat med honom över telefon?

aaliicee:

Men jag tror han gör det faktiskt, annars hade han kunnat dumpa mig.

Han vill både äta och behålla kakan: leva i den trygghet som ett förhållande ger och ändå ligga med andra när han själv känner för det. Lite girigt och bortskämt enligt mig, men återigen är det upp till dig om du vill förlåta dåligt beteende.


   
SvaraCitera

aaliicee:

Det är inget för mig, jag är typen som har en kille och inte är otrogen mot honom.

Då borde du träffa en likasinnad...


   
SvaraCitera

aaliicee:

jo det gör jag. Du kan ju inte veta mina känslor?

Det kan jag då visst det.
Visst, du kanske älskar den bild av honom som du byggt upp i ditt huvud, men det betyder inte atrt du älskar den egentliga personen irl.

aaliicee:

Jag var ironisk faktiskt.

Mm precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliicee:

Aah kanske

dumpa kille helvetet. -.- du är värd någon bättre. fråga vad han skulle tycka om att du knullade runt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

HONOM! det heter honom, dessutom kan du väl inte älska en person du aldrig sett i verkligheten? förstår att du tycker om honom osv. Men ge upp snacket om att älska, du vet nog inte vad älska är.

Jaja ja vet de egentligen.. Jo jag vet va älska e.

dPof:

Dessutom, om han knullat 5 brudar redan, varför skulle han inte göra det i fortsättningen? du fattar väl att en kille som bor så långt ifrån dig inte klarar av ett sånt förhållande?!

Jag trodde faktiskt att han skulle klara det med tanke på allt hans prat om att han aldrig skulle kunna va otrogen mot mig.

Plyvert:

Du kan lita på att han hade gjort så mot dig om det hade varit du som varit otrogen.

Han hade inte gjort slut me mig om de va ja som hade varit de, det kan ja nästan garantera.

Observator:

Vänta nu, vill bara försäkra mig om att vi är på samma sida. Du har inte träffat honom öga mot öga, endast sett han på bild, samt pratat med honom över telefon?

Jag har pratat med honom, smsat med honom, sett bilder och camat massor oxå.

Observator:

Han vill både äta och behålla kakan: leva i den trygghet som ett förhållande ger och ändå ligga med andra när han själv känner för det. Lite girigt och bortskämt enligt mig, men återigen är det upp till dig om du vill förlåta dåligt beteende.

Joo, men jag tror att de förändras nu när vi träffas.


   
SvaraCitera

Dumpa fanskapet, om du nu inte är beredd att vara tillsammans med en kille som kommer fortsätta att vara otrogen. För det kommer han.


   
SvaraCitera